Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Seat Leon 1.9 tdi arl 150 km stuka jakby panewka

20 Cze 2010 16:29 7326 4
  • Poziom 2  
    witam! moj problem zacza sie gdy rozwalilo mi waz wodny i pozalewalo cala komore(silnik na 1000% nie przekroczyl 90%) po tym zdazeniu zacza chodzic jakby na 3 cylindry i po przegazowaniu od 1500-2000 walil strasznie jakby panewka albo cos (ale to raczej pod pokrywa zaworow) i do tego nie mial mocy i dyminl na czarno, gdy zagrzal sie do 90% wszystko sie uspokoilo i zacza normalnie chodzic, po jakims czasie znow mi sie to powtorzylo ale tylko jak odpalalem rano zimnego po 2km ustawalo i bylo ok, przejechalem ok 3tys km , lecz ostatnio odpalilem rano i nie chce juz przestac stukac na wolnych obr jak jest zimny chodzi w miare normlanie, po przegazowaniu wali dosc mocno pod pokrywa, elektryk powiedzial ze pierwszy pompowtryskiwacz jest do wymiany kupilem 100% sprawny otym samym symbolu z dobrego samochodu, zmienilem i nadal to samo;/ moze mi ktos cos na to poradzic, albo do kogo to moge zawiesc na terenie slaska, bo bylem juz u 5mechanikow i kazdy mowi co innego
    -jeden ze zawor sie zawiesza i wali niby w kolektor ssacy(to najbardziej prawdopodobe)
    -drogi ze walek do wymiany rozrzadu
    -trzeci pompowtrysk
    -panewka
    itd:| a nie chce glowicy sciagac jak moze to nie bd potrzebne


    pozdrawiam i dziekuje
  • Poziom 22  
    A pod vagiem kolega był? co wykazał, jak nic to przydały by się logi bo temat z pompo-wtryskiwaczem może być prawdziwy...
  • Poziom 2  
    vag nie wykrywal zadnego bledy, pierwszy cylinder mial dawake nie wiem w czy mierzona 12 a reszta po ok 0.6, wymilem pompke na 1 cylindrze lecz bez zmian, dziwi mnie to czemu czasami jezdzil normlanie bylem na mazurach po tym 600km cala trase ok, w drodze powrotnej po odpaleniu zimnego znow mi sie to stalo lecz po paru km znow ok, kto na slasku ma pojecie o tych tdi-kach bo nie chce dac jakiemus partaczowi co sciagnie glowice a byc moze nie trzeba jej sciagac
  • Poziom 12  
    Proponuje osłuchać pokrywę zaworów stetoskopem. Jeśli hałas pochodzi z tej okolicy, wymień hydrauliczne popychacze zaworów.
  • Poziom 1  
    witam, miałem takie objawy jak ty brak mocy stukanie najpierw czasowe a potem cały czas. powiem ci nie jezdzij tym autem !!! u mnie było tak wymiana wału rozrzadu i popychacze i wszystko było ok ale koszt nie wiem czy drogo z robocizna kosztowało mnie to ok 1500zł