Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Fiat punto 2000 1.2 - problem z immo

wilku07 21 Jun 2010 07:11 7099 3
  • #1
    wilku07
    Level 10  
    Patrz post poniżej.
    Pozdrawiam
    Sebastian
  • #2
    wilku07
    Level 10  
    Witam
    Problem ustąpił po wymianie bsi kupionym na allegro ponoś od tego modelu migacze działają prawidłowo, niestety było by za prosto miga zegarek non stop i nie odpala kreci rozrusznik ale nie odpala obawiam się że może być problem z imo?
    jak można wyzerować wyczyścić ten sterownik bsi ewentualnie zaprogramować imo?

    Update:
    wpisałem kod immo z karty poprzez pedał gazu i autko odpaliło dalej się swieci kluczyk code czy ktoś wie jak zaprogramować bsi z tym kluczykiem ew z tym kodem?jak to razem zgrać? ewentualnie wyzerowac bsi ? prosze o pomoc w temacie/

    update2
    czy przelozenie 93c66 ze starego do nowego pomoze?
  • #3
    OliEwa
    Level 11  
    Witam
    Ponieważ nikt nie zakończył wątku i nie odpisał koledze na zadane pytanie ,, czy przelutowanie ze starego do nowo-zakupionego sterownika BSI pamięci 93LC66B pomoże w sparowaniu immo z sterownikiem silnika ? ,, pozwole sobie udzielić odpowiedzi. TAK w 100% tyle tylko że musisz to zrobić dość umiejętnie tzn musisz być przynajmniej delikatnie obeznany w sposobie używania lutownicy bo układ jest niewielki wielkości pestki od jablka więc wylutowanie go a później w lutowanie do innego tak by nic nie uszkodzic nie jest łatwe . oczywiście nie niemożliwe !!!!:-) I tak żeby wylutowac go musisz przełożyć między nóżkami a rdzeniem układu cienki drut najlepiej z jakiejś cewki lub trafo albo tak jak ją zrobiłem uzylem struny gitarowej E -jest bardzo cienką i cyna do niej nieprzywiera a następnie nagrzewajac po jednej stronie układu cynę przeciagasz przełożony wcześniej drut i w ten sposób masz 4 nóżki scalaka już odlutowane od płyty to samo robisz po drugiej stronie i jeżeli będziesz opanowany i skupiony nad tym co robisz to maszjuz 3/4 roboty za sobą teraz pozostało ci w lutowanie układu do nowej używanej płyty sterownika który kupiles . w tym celu najpierw oględziny miejsca w którym będzie wlutowywal układ chodzi oto czy na ścieżkach jest cyna i czy ścieżki nie są połączone podczas odlutowywania z stamtąd uklady u jeśli jest ok to przykladasz układ tak jak ma być wlutowany i biezesz lutownice zatapiasz grot delikatnie w kalafonii i przygrzewasz 2* 3*4 nóżkę gdyż one są lutowane na jednej ścieżce potem pokolei przygrzewasz nóżki po drugiej stronie pamiętając o kalafonii kalafonia skutecznie oddziela cynę między nóżkami a poza tym zwiększa temperaturę i przyczepność cyny . Po wlutowaniu układu nadmiar kalafonii usuniesz za pomacapedzelka i jakiegoś spirytusu lub nawet jakiś perfum czy dezodorant rozpuszcza kalafonie . Teraz oględziny czy wszystko jest w porządku możesz przemierzyć miernikiem jeśli posiadasz ustawiacz go na rezystancję i jedną elektrodę do nóżki a drugą gdzieś do najbliższego miejsca tej ścieżki co wlutowany jest nóżka jeśli miernik coś wiąże to znaczy że jest styk na ścieżce a esli nie to poprawy styk i cieszył się tym że jak zamontujesz to w aucie i przekrecisz kluczyk na tablicy zegarów zniknie po chwili ta cholerna kontrolka immobilajzera . poniżej umieszczane fotki może coś wam pomogą zrobiłem je telefonem który jednocześnie służył mi jako latarka lupa i aparat
    Pozdrawiam wszystkich Oliewa
    Dodamze ją miałem kropką z pełnym wyposażeniem z silnikiem benzynowym asterownik bralemz używanego punta który był goly i w dodatku diesel po tym zbiegu wszystko u mnie chula a to oznacza że sterownik BSI jest uniwersalnym niezależnie z jakiego auta wykonywany ważne jest by był ten sam Fiat punto 2000 1.2 - problem z immo numer

    Dodano po 5 [minuty]:

    OliEwa wrote:
    Witam
    Ponieważ nikt nie zakończył wątku i nie odpisał koledze na zadane pytanie ,, czy przelutowanie ze starego do nowo-zakupionego sterownika BSI pamięci 93LC66B pomoże w sparowaniu immo z sterownikiem silnika ? ,, pozwole sobie udzielić odpowiedzi. TAK w 100% tyle tylko że musisz to zrobić dość umiejętnie tzn musisz być przynajmniej delikatnie obeznany w sposobie używania lutownicy bo układ jest niewielki wielkości pestki od jablka więc wylutowanie go a później w lutowanie do innego tak by nic nie uszkodzic nie jest łatwe . oczywiście nie niemożliwe !!!!:-) I tak żeby wylutowac go musisz przełożyć między nóżkami a rdzeniem układu cienki drut najlepiej z jakiejś cewki lub trafo albo tak jak ją zrobiłem uzylem struny gitarowej E -jest bardzo cienką i cyna do niej nieprzywiera a następnie nagrzewajac po jednej stronie układu cynę przeciagasz przełożony wcześniej drut i w ten sposób masz 4 nóżki scalaka już odlutowane od płyty to samo robisz po drugiej stronie i jeżeli będziesz opanowany i skupiony nad tym co robisz to maszjuz 3/4 roboty za sobą teraz pozostało ci w lutowanie układu do nowej używanej płyty sterownika który kupiles . w tym celu najpierw oględziny miejsca w którym będzie wlutowywal układ chodzi oto czy na ścieżkach jest cyna i czy ścieżki nie są połączone podczas odlutowywania z stamtąd uklady u jeśli jest ok to przykladasz układ tak jak ma być wlutowany i biezesz lutownice zatapiasz grot delikatnie w kalafonii i przygrzewasz 2* 3*4 nóżkę gdyż one są lutowane na jednej ścieżce potem pokolei przygrzewasz nóżki po drugiej stronie pamiętając o kalafonii kalafonia skutecznie oddziela cynę między nóżkami a poza tym zwiększa temperaturę i przyczepność cyny . Po wlutowaniu układu nadmiar kalafonii usuniesz za pomacapedzelka i jakiegoś spirytusu lub nawet jakiś perfum czy dezodorant rozpuszcza kalafonie . Teraz oględziny czy wszystko jest w porządku możesz przemierzyć miernikiem jeśli posiadasz ustawiacz go na rezystancję i jedną elektrodę do nóżki a drugą gdzieś do najbliższego miejsca tej ścieżki co wlutowany jest nóżka jeśli miernik coś wiąże to znaczy że jest styk na ścieżce a esli nie to poprawy styk i cieszył się tym że jak zamontujesz to w aucie i przekrecisz kluczyk na tablicy zegarów zniknie po chwili ta cholerna kontrolka immobilajzera . poniżej umieszczane fotki może coś wam pomogą zrobiłem je telefonem który jednocześnie służył mi jako latarka lupa i aparat
    Pozdrawiam wszystkich Oliewa
    Dodamze ją miałem kropką z pełnym wyposażeniem z silnikiem benzynowym asterownik bralemz używanego punta który był goly i w dodatku diesel po tym zbiegu wszystko u mnie chula a to oznacza że sterownik BSI jest uniwersalnym niezależnie z jakiego auta wykonywany ważne jest by był ten sam Fiat punto 2000 1.2 - problem z immo numer
    Fiat punto 2000 1.2 - problem z immo