Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Fiat punto 2000 1.2 - problem z immo

21 Cze 2010 07:11 5524 3
  • Poziom 9  
    Patrz post poniżej.
    Pozdrawiam
    Sebastian
  • Poziom 9  
    Witam
    Problem ustąpił po wymianie bsi kupionym na allegro ponoś od tego modelu migacze działają prawidłowo, niestety było by za prosto miga zegarek non stop i nie odpala kreci rozrusznik ale nie odpala obawiam się że może być problem z imo?
    jak można wyzerować wyczyścić ten sterownik bsi ewentualnie zaprogramować imo?

    Update:
    wpisałem kod immo z karty poprzez pedał gazu i autko odpaliło dalej się swieci kluczyk code czy ktoś wie jak zaprogramować bsi z tym kluczykiem ew z tym kodem?jak to razem zgrać? ewentualnie wyzerowac bsi ? prosze o pomoc w temacie/

    update2
    czy przelozenie 93c66 ze starego do nowego pomoze?
  • Poziom 10  
    Witam
    Ponieważ nikt nie zakończył wątku i nie odpisał koledze na zadane pytanie ,, czy przelutowanie ze starego do nowo-zakupionego sterownika BSI pamięci 93LC66B pomoże w sparowaniu immo z sterownikiem silnika ? ,, pozwole sobie udzielić odpowiedzi. TAK w 100% tyle tylko że musisz to zrobić dość umiejętnie tzn musisz być przynajmniej delikatnie obeznany w sposobie używania lutownicy bo układ jest niewielki wielkości pestki od jablka więc wylutowanie go a później w lutowanie do innego tak by nic nie uszkodzic nie jest łatwe . oczywiście nie niemożliwe !!!!:-) I tak żeby wylutowac go musisz przełożyć między nóżkami a rdzeniem układu cienki drut najlepiej z jakiejś cewki lub trafo albo tak jak ją zrobiłem uzylem struny gitarowej E -jest bardzo cienką i cyna do niej nieprzywiera a następnie nagrzewajac po jednej stronie układu cynę przeciagasz przełożony wcześniej drut i w ten sposób masz 4 nóżki scalaka już odlutowane od płyty to samo robisz po drugiej stronie i jeżeli będziesz opanowany i skupiony nad tym co robisz to maszjuz 3/4 roboty za sobą teraz pozostało ci w lutowanie układu do nowej używanej płyty sterownika który kupiles . w tym celu najpierw oględziny miejsca w którym będzie wlutowywal układ chodzi oto czy na ścieżkach jest cyna i czy ścieżki nie są połączone podczas odlutowywania z stamtąd uklady u jeśli jest ok to przykladasz układ tak jak ma być wlutowany i biezesz lutownice zatapiasz grot delikatnie w kalafonii i przygrzewasz 2* 3*4 nóżkę gdyż one są lutowane na jednej ścieżce potem pokolei przygrzewasz nóżki po drugiej stronie pamiętając o kalafonii kalafonia skutecznie oddziela cynę między nóżkami a poza tym zwiększa temperaturę i przyczepność cyny . Po wlutowaniu układu nadmiar kalafonii usuniesz za pomacapedzelka i jakiegoś spirytusu lub nawet jakiś perfum czy dezodorant rozpuszcza kalafonie . Teraz oględziny czy wszystko jest w porządku możesz przemierzyć miernikiem jeśli posiadasz ustawiacz go na rezystancję i jedną elektrodę do nóżki a drugą gdzieś do najbliższego miejsca tej ścieżki co wlutowany jest nóżka jeśli miernik coś wiąże to znaczy że jest styk na ścieżce a esli nie to poprawy styk i cieszył się tym że jak zamontujesz to w aucie i przekrecisz kluczyk na tablicy zegarów zniknie po chwili ta cholerna kontrolka immobilajzera . poniżej umieszczane fotki może coś wam pomogą zrobiłem je telefonem który jednocześnie służył mi jako latarka lupa i aparat
    Pozdrawiam wszystkich Oliewa
    Dodamze ją miałem kropką z pełnym wyposażeniem z silnikiem benzynowym asterownik bralemz używanego punta który był goly i w dodatku diesel po tym zbiegu wszystko u mnie chula a to oznacza że sterownik BSI jest uniwersalnym niezależnie z jakiego auta wykonywany ważne jest by był ten sam Fiat punto 2000 1.2 - problem z immo numer

    Dodano po 5 [minuty]:

    OliEwa napisał:
    Witam
    Ponieważ nikt nie zakończył wątku i nie odpisał koledze na zadane pytanie ,, czy przelutowanie ze starego do nowo-zakupionego sterownika BSI pamięci 93LC66B pomoże w sparowaniu immo z sterownikiem silnika ? ,, pozwole sobie udzielić odpowiedzi. TAK w 100% tyle tylko że musisz to zrobić dość umiejętnie tzn musisz być przynajmniej delikatnie obeznany w sposobie używania lutownicy bo układ jest niewielki wielkości pestki od jablka więc wylutowanie go a później w lutowanie do innego tak by nic nie uszkodzic nie jest łatwe . oczywiście nie niemożliwe !!!!:-) I tak żeby wylutowac go musisz przełożyć między nóżkami a rdzeniem układu cienki drut najlepiej z jakiejś cewki lub trafo albo tak jak ją zrobiłem uzylem struny gitarowej E -jest bardzo cienką i cyna do niej nieprzywiera a następnie nagrzewajac po jednej stronie układu cynę przeciagasz przełożony wcześniej drut i w ten sposób masz 4 nóżki scalaka już odlutowane od płyty to samo robisz po drugiej stronie i jeżeli będziesz opanowany i skupiony nad tym co robisz to maszjuz 3/4 roboty za sobą teraz pozostało ci w lutowanie układu do nowej używanej płyty sterownika który kupiles . w tym celu najpierw oględziny miejsca w którym będzie wlutowywal układ chodzi oto czy na ścieżkach jest cyna i czy ścieżki nie są połączone podczas odlutowywania z stamtąd uklady u jeśli jest ok to przykladasz układ tak jak ma być wlutowany i biezesz lutownice zatapiasz grot delikatnie w kalafonii i przygrzewasz 2* 3*4 nóżkę gdyż one są lutowane na jednej ścieżce potem pokolei przygrzewasz nóżki po drugiej stronie pamiętając o kalafonii kalafonia skutecznie oddziela cynę między nóżkami a poza tym zwiększa temperaturę i przyczepność cyny . Po wlutowaniu układu nadmiar kalafonii usuniesz za pomacapedzelka i jakiegoś spirytusu lub nawet jakiś perfum czy dezodorant rozpuszcza kalafonie . Teraz oględziny czy wszystko jest w porządku możesz przemierzyć miernikiem jeśli posiadasz ustawiacz go na rezystancję i jedną elektrodę do nóżki a drugą gdzieś do najbliższego miejsca tej ścieżki co wlutowany jest nóżka jeśli miernik coś wiąże to znaczy że jest styk na ścieżce a esli nie to poprawy styk i cieszył się tym że jak zamontujesz to w aucie i przekrecisz kluczyk na tablicy zegarów zniknie po chwili ta cholerna kontrolka immobilajzera . poniżej umieszczane fotki może coś wam pomogą zrobiłem je telefonem który jednocześnie służył mi jako latarka lupa i aparat
    Pozdrawiam wszystkich Oliewa
    Dodamze ją miałem kropką z pełnym wyposażeniem z silnikiem benzynowym asterownik bralemz używanego punta który był goly i w dodatku diesel po tym zbiegu wszystko u mnie chula a to oznacza że sterownik BSI jest uniwersalnym niezależnie z jakiego auta wykonywany ważne jest by był ten sam Fiat punto 2000 1.2 - problem z immo numer
    Fiat punto 2000 1.2 - problem z immo