Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Multimetr FlukeMultimetr Fluke
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Funai TV-2000 mkII nie włącza się telewizor

21 Cze 2010 14:42 2929 5
  • Poziom 10  
    Wygląda to tak, po naciśnięciu przycisku power słychać jak by się włączał TV, ale to jest tak jak by dostawał prąd tylko na 1 sekundę i tyle. Potem brak reakcji. Nic się na kineskopie nie wyświetla.W wcześniejszym poście doradzono mi abym sprawdził napięcie wychodzące z przetwornicy zamieszczam poniżej zdjęcie ponieważ jestem początkującym to proszę o wskazanie przetwornicy i na jaki zakres napięciowy mam ustawić woltomierz czy prod stały czy zmienny .Proszę o nieusuwanie posta i o pomoc w rozwiązaniu awarii.
    Funai TV-2000 mkII nie włącza się telewizor Funai TV-2000 mkII nie włącza się telewizor Funai TV-2000 mkII nie włącza się telewizor
    [3.12.2020, webinar] Zagadnienia pomiarowe w nowoczesnej inżynierii materiałowej. Zarejestruj się
  • Multimetr FlukeMultimetr Fluke
  • Poziom 36  
    Jakim cudem chcesz naprawić ten telewizor jak nie wiesz co mierzyć, jak mierzyć i gdzie mierzyć. Pewne sprawy trzeba przekazać odpowiednim fachowcom. Jeśli ktoś ci powie co zmierzyć to zapytasz jakie ma tam być napięcie, jeśli go nie będzie to zapytasz czemu, a powodów może być setki itd.
    Pokazywanie palcem na zdjęciach wiele nie pomoże.
  • Multimetr FlukeMultimetr Fluke
  • Specjalista - urządzenia lampowe
    majx napisał:
    ponieważ jestem początkującym to proszę o wskazanie przetwornicy i na jaki zakres napięciowy mam ustawić woltomierz czy prod stały czy zmienny .Proszę o nieusuwanie posta i o pomoc w rozwiązaniu awarii.

Radzę zanieść do fachowca. Chyba że znajdziesz serwisówkę i po jej lekturze cię oświeci.
  • Poziom 10  
    czy przetwornica to jest to czarne o numerze 115N977.Proszę o odpowiedź i jakie jest napięcie na wyjściu przetwornicy stałe czy przemienne.
  • Poziom 25