Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung ML-1640 zablokowana mechanika

22 Cze 2010 08:41 2798 4
  • Poziom 2  
    Witam, proszę o pomoc. Przeczytałem wszystkie wypowiedzi kolegów, ale w dalszym ciągu nie jestem w stanie skłonić mojej drukarki do drukowania. Jestem laikiem w tych sprawach, więc proszę o łopatologiczne wyjaśnienia, a jeżeli na coś nie zwróciłem uwagi, to proszę powiedzieć.

Drukarkę kupiłem w grudniu 2009 roku.W chwili obecnej pojawia mi się komunikat, abym załadował papier do podajnika nr 1. Jakiś czas temu uzupełniałem proszek w tonerze, wszystko było ok.Niedawno znów pojawił się komunikat o niskim stanie tonera, więc znów wymieniłem proszek, po czym wystąpił ten ten problem z papierem. Pomyślałem, że może muszę z tym epromem zrobić tego tricka - złączyć 3 i 4 nóżkę.Robiłem to wielokrotnie, choć nie wiem, czy udało mi się zresetować, ponieważ nie jestem w stanie wydrukować stronę startową ;/ na obrazku drukarki widnieje symbol, że toner jest pełny - a ktoś pisał, że jeżeli taki obraz jest, to udało się zresetować, zgadza się ?

Toner dałem szwagrowi, bo ma taką samą drukarkę, i u niego również ma problem - nie ciągnie papieru.

Proszę o pomoc, ponieważ jestem w ciężkiej sytuacji finansowej, a czeka mnie bardzo dużo drukowania w związku z pracą magisterską moją i mojej żony, a nie mam tyle kasy, aby pójść do ksera.
  • Poziom 21  
    dirhael najpewniej coś z zębatką w tonerze.
    tak udało Ci sie zresetować skoro pokazuje pełny.

proponuje zrobić też mały test, wyjąć kartki wlaczyć drukarke i zobaczyć czy sie pali czerwone światełko, nie wyłączając niczego włożyc kartki i sprawdzic czy zmieni sie na zielone
  • Poziom 9