Avatat napisał: Nic raczej nie zrobisz w swoim zakresie, wina radia.
Chyba chodziło Ci o Ubiquiti BulletM2 HP, jako AP??
Zgłoś to do administratora lub technika sieci której jesteś klientem.
Nic lepiej nie przestawiaj, bo jeszcze będziesz musiał wzywać technika który weźmie kasę za poprawianie Twoich błędów...
Tak, chodziło mi o Ubiquiti BulletM2.
Rozmawiałem z właścicielem sieci i powiedział, iż nie tak dawno mieli podobny problem. 1 osoba z sieci miała wirusa, który podczas użytkowania neta "zamulał" AP i pozostali użytkownicy mieli podobne problemy. Czekam już tydzień na usunięcie tej usterki (od momentu zgłoszenia trochę się polepszyło).
Przestawić w tym mini AP i tak nic nie mogę, a nawet jeśli to pomoc techniczną mam za free.
Mogę jedynie zresetować go, ale czy ustawienia będą nadal takie same jak teraz?
0