Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ciągłę rozłaczanie internetu.

23 Cze 2010 21:32 1571 11
  • Poziom 13  
    Witam

    Mam problem z internetem (Neostrada) mianowicie, rozłącza się on co jakiś czas i ciężko się później połączyć.

    Problem ten jest ten sam na oryginalnym modemie tpsy jak i na routerze tp-linka.
    Dzieje się tak od jakiś 2 tygodni. Początkowo myślałem ze to wina routera ale postanowiłem sprawdzić czy tak samo będzie się działo na tym modemie oryginalnym od Neostrady.

    Bardzo proszę o pomoc.

    pozdrawiam
  • Poziom 43  
    Podaj parametry łącza z tplinka SNR, Margin, prędkość synchronizacji i jej tryb
  • Poziom 13  
    a mozesz mi powiedziec gdzie to znajdę ?
  • Poziom 43  
    Nie podałeś modelu
  • Poziom 24  
    Jaka szybkość internetu i jaka odległość do DSLAM-u??
  • Użytkownik obserwowany
    Powiem coś w stylu kolegi Dipol. Bez pomiarów lini ciężko będzie coś wywnioskować co się dzieje..... :)
  • Poziom 17  
    Zadzwoń na 800102102 bo jest darmowa. Podłącz wcześniej zwykły modem. Zapytaj konsultanta jak wygląda twoje łącze w pomiarach czy nie ma jakiś błędów oraz jak wygląda rozłączanie na sesji. Będzie wszystko jasne. Sprawdź czy po rozłączeniu miga dioda ADSL. Przekaz tą informacje osobie sprawdzającej.
  • Poziom 13  
    Panowie ale czy to mozliwe skoro internet chodzil mi bezproblemowo od tego dostawcy od ponad 3 lat ?

    Moj router to TP-LINK TD-W8901G
  • Specjalista Sieci, Internet
    U kolegi po 2 latach w TD-W8901G padł zasilacz i zaczęły sie "czary" na lini.
    Sprawdź napięcie zasilania pod obciążeniem i porównaj ze znamionowym. Zasilacz kolegi po trepanacji miał spuchnięte kondensatory.
  • Poziom 13  
    Gdyby padł zasilacz cyrki były by tylko na routerze a jak byś doczytał do końca temat byś wiedział ze na modemie od Neostrady to samo się dzieje.
  • Poziom 9  
    samboor napisał:
    Panowie ale czy to mozliwe skoro internet chodzil mi bezproblemowo od tego dostawcy od ponad 3 lat ?

    Moj router to TP-LINK TD-W8901G


    Możliwe :) Dawno temu, gdy miałem prędkość chyba 128kb/s albo 512 kb/s nieważne jaka prędkość, przez dwa lata nie działo się nic z internetem. Wraz z przemijającym czasem coraz więcej razy nie miałem internetu, aż doszło do tego, że przez 3miesiące w ogóle go nie miałem. Otóż mój numer był przypisany/wpisany do budki oddalonej od mojego domu o 7km. Dziwiłem się dlaczego miałem przez 2 lata internet a później nie. Wina leżała głównie na odległości, starych kablach i warunkach w który te kable się znajdowały. Dopiero po ciężkiej walce mój numer został przeniesiony na budke oddaloną o 1,7km od mojego domu i wtedy wszystko już było okey.

    Musisz zadzwonić pod numer błękitnej linii i opisać problem. Konsultanci dojdą i powiedzą Tobie w czym tkwi problem.
  • Poziom 16  
    samboor napisał:
    Panowie ale czy to mozliwe skoro internet chodzil mi bezproblemowo od tego dostawcy od ponad 3 lat ?

    Moj router to TP-LINK TD-W8901G

    "Samochód jeździł bezproblemowo od 4 lat, niemożliwe że się zepsuł"
    Na tym polega awaria, że działa, działa i przestaje. Parametrów linii dalej nie ma. Przydźwięki są? Mikrofiltr gdzie?
    Czy mógłbyś łaskawie określić, czy rwie synchro?