Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sterownik pieca Saunier Duval ST6-10 problem

radzik10 24 Cze 2010 21:23 2633 5
  • #1 24 Cze 2010 21:23
    radzik10
    Poziom 14  

Witam

Mam problem ze sterownikiem pieca ST6-10 PROTHERM.
    Otóż podczas burz i bliskich wyładowań siada w tym sterowniku
    sterownie pompą CO. Wszystko poza tym działa idealnie.
    Sprawdzałem tranzystor sterujący przekaźnik, jest OK. Czyżby poleciał mikroprocesor.? Może mieliście taki przypadek. Może ktoś z kolegów ma dokładny schemat tego sterownika. Chcę pomóc znajomemu bo poleciał mu już drugi sterownik i nie wykluczone że jak kupi następny to podczas burzy znów będzie problem. Na początek ten chciał bym naprawić.

• Pomocny post
    #2 24 Cze 2010 22:46
    mariusz56112997
    Poziom 9  

witam jestem początkujący ale już naprawiałem parę spalonych sterowników po burzy i zazwyczaj był spalony kondensator ceramiczny albo przekaźnik no i ścieżki sprawdź wszystko części powinny być połączone ścieżkami

Moderowany przez serwisant73:

To nie post ! To słowotok ! Zalecam lekturę regulaminu przed następnym postem .

• #3 25 Cze 2010 13:01
    radzik10
    Poziom 14  

Może macie schemat takiego sterownika.
    Albo na zbyciu sprawny sterownik z chęcią odkupię.

Ścieżki nie są popalone w sumie wizualnie nic nie jest rozsadzone albo przywęglone.

• #4 25 Cze 2010 15:02
    mariusz56112997
    Poziom 9  

serwisant73 To nie post ! To słowotok ! Zalecam lekturę regulaminu przed następnym postem. Taki cwaniak jesteś umiesz tylko krytykować. Ja chociaż chce pomóż jak mogę a ty tylko jakieś głupie komentarze

• Pomocny post
    #5 25 Cze 2010 21:05
    Baronik21
    Poziom 15