Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kolejni elektrycy rozkładają ręce.

romeo_gno 16 Lip 2010 20:48 8647 41
  • #31
    polonez15
    Poziom 33  
    Rozbierz sterownik silnika i wymień przewód który tam ujrzysz, ale najpierw z bloku bodajże 10 (ciśnienie atmosferyczne) podaj nam wartość PO JEŹDZIE !! Jak przewód w ECM będzie dziurawy to czujnik będzie wskazywał złe ciśnienie i będzie lipa, robiłem to w Galaxy AFN, auto ożyło jak nowe.
  • #33
    polonez15
    Poziom 33  
    No tak, powinien wskazywać ćisnienie nie niższe niż załóżmy 960 milibarów a max no to 1030 chyba rzadko występujące... Przez to też się walą te sterowniki.
  • #34
    romeo_gno
    Poziom 9  
    Zaworek jest już nowy.Układ wydaje sie być szczelny, bo w momencie rozłączania słychać charakterystyczne chwilowe syczecznie. Jednak pojawił się nowy problem. Na starym zaworku samochód przyspiesza w miarę..na nowym przyspiesza dużo lepiej, ale przy 2.900 obr/min robi się dużo słabszy...gemoetria sie zacina?
  • #35
    arturjasinski
    Poziom 13  
    tak jak koledzy napisali wyjm sterownik i sprawdz szczelnosc weżyka który jest w środku, jak jest nieszczelny to i olej z intercoolera może dostawać sie do sterownika.wezyk ma 50mm dlugosci mozesz dać ten co do przelewów.
  • #36
    carrot
    Moderator Samochody
    Po grzyba wyciągać i rozbierać sterownik na wszelki wypadek, wystarczy zerknąć w gr 010, czy barometric pressure zmienia się przy dodaniu gazu, jak tak, no to trzeba targać edc i wymienić wężyk
  • #37
    polonez15
    Poziom 33  
    carrot napisał:
    Po grzyba wyciągać i rozbierać sterownik na wszelki wypadek, wystarczy zerknąć w gr 010, czy barometric pressure zmienia się przy dodaniu gazu, jak tak, no to trzeba targać edc i wymienić wężyk



    Zmieniać się nie będzie. Sterownik jest szczelny więc raz napompowane ciśnienie trzyma wartość czujnika ok. 600mbar. O grupie 10 pisałem już 2 razy.
  • #38
    romeo_gno
    Poziom 9  
    Miałem dziś dostać interfejs, ale jeszcze nie mam. Czekam.Jak tylko dostane to zrobię to co doradzacie i wkleję tutaj logi, bo dzisiaj zrobiłem traske z Gniezna do malborka czuje, że to nie auto co kiedyś,że muli się przy tych 2900[ns]
  • #39
    Sztomel
    Poziom 35  
    Przy tych objawach to tylko trzy możliwe są błędy czyli 00575, 17958 lub 17965 a logi dynamiczne 011 oraz 011 w trybie Basic Settings (te ostatnie podparte obserwacją sztangi przy turbo) rozwieją wątpliwości co do tych rozłożonych rąk elektryków.
  • #40
    polonez15
    Poziom 33  
    Powiadam sprawdź to co Ci mówię już n-ty raz, robiłem to samo w Galaxy ten sam silnik, wymienili turbo, przepływke i nawet cały sterownik a okazało sie to, co piszę...Kolego sztomel nie prawdą jest, że TYLKO te 3 błędy są możliwe. Przy nieszczelnym wężyku w ECU albo wywali 65535 albo nic.
  • #41
    gregorianin
    Poziom 27  
    romoo napisał:
    A co na to przepływka? Przepływka nie wymierzy różnicy wynikającej z recylkulacji spalin w tym AFN.


    Odchyłka o 200-300/r wartości rzeczywistej od żądanej nie generuje błędu. Dlatego wielu magików nie wie czemu auto nie jedzie bo "błedów nima"
  • #42
    szatan2002
    Poziom 2  
    mialem podobnie w Sharanie 2002 rok 1.9 115km. Walniety mialem Czujnik przeladowania Turbiny czy cos takiego duperel za 200zl i bylo po sprawie