Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

nie mogę połączyć się z siecią bezprzewodową

kleoo88 26 Jun 2010 13:08 8161 4
    kleoo88
    Level 2  
    Witam. Od razu na wstępie chciałam zaznaczyć, że nie znam się na tym temacie, więc prosze na mnie nie naskakiwać ;) Mój problem polega na tym, że na liście dostępnych sieci bezprzewodowych znajduje się interesująca mnie sieć zabezpieczona, do której mam hasło. Ponadto sieć ma od 2 do 3 kresek (wiem, że nie jest to dużo, ale wydawało mi się, że skoro w ogóle jakieś ma, to da się z nią połączyć, choć połączenie będzie pewnie bardzo słabe). Jednak kiedy klikam połącz, nie mam nawet szansy wpisania hasła, gdyż wyskakuje mi okienko, że sieć jest poza zasięgiem i mam odświeżyć listę, po czym okazuje się, że sieć nadal widnieje na liście, a i tak nie mogę się z nią połączyć. Nie znam się na tych wszystkich konfiguracjach, więc gdyby ktoś mógł mi poradzić byłabym wdzięczna.
    P.S. Prosiłabym nie pisać tekstów w stylu "google nie gryzie", gdyż zawsze przed zadaniem jakiegokolwiek pytania sprawdzam najpierw czy nie został już poruszony podobny temat, a takiego nie znalazłam. Z góry dziękuję za odpowiedzi :)
    piterus99
    Level 43  
    Sieć ma najwidoczniej zbyt słaby zasięg do podłączenia się, przesuń się w bliższe pobliże nadajnika i spróbuj ponownie:)
    Jeśli masz notebooka/netbooka to spróbuj do okna podejść
    kleoo88
    Level 2  
    Próbowałam, ale bez rezultatu. Może załączę screeny, żeby lepiej zobrazować problem:
    nie mogę połączyć się z siecią bezprzewodową nie mogę połączyć się z siecią bezprzewodową nie mogę połączyć się z siecią bezprzewodową

-----------------------------------------------------------