Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault Clio 99r Za pierwszym naci¶nięciem miękki hamulec.

glajza22 27 Jun 2010 00:54 5216 9
  • #1
    glajza22
    Level 2  
    Witam mam problem z hamulcami!!! Naciskajac hamulec za pierwszym razem wpada,ale po nastepnym nacisnieciu jest juz ok. wymienilem pompe,szczeki i klocki tez sa nowe.Odpowietrzony jest caly uklad i dalej jest tak samo. Czy Ktos ma jakis pomysl co to moze byc?????
  • #2
    User removed account
    User removed account  
  • #3
    BRYS_
    Level 22  
    Zaci±g mocno ręczny i sprawdĽ zachowanie pedału.Je¶li teraz jest dobrze to jak Kolega napisał wyżej uszkodzone regulatory tylnych kół.
  • #4
    User removed account
    User removed account  
  • #5
    glajza22
    Level 2  
    Dzieki za podpowiedzi,ale sprawdzilem hamulec na rolkach i wszystkie kola hamuja dobrze,nie ma bic itp. Sila hamowania tez jest dobra:( a pedal wpada i nie ma znaczenia czy sie go nacisnie szybko czy powoli,za pierwszym razem wpada, a za drugim jest juz ok:(
  • #6
    karolratajczak
    Level 9  
    problem z mechanizmami samoreguluj±cymi. miałem to samo, one się zapiekaj±. poza tym warto zainwestować w nie twarde jak kamień klocki. nie będ± brały tarcz i hamulec powinien chodzić o niebo lepiej.
  • #7
    User removed account
    User removed account  
  • #8
    noartist83
    Level 11  
    rozumiem że stan płynu jest prawidłowy, objawy wygl±daj± na Ľle odpowietrzony układ.
  • #9
    robokop
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Zapowietrzony układ - możliwe. Bardziej skłaniałbym się ku tyłowi - zużycie bębna poza zakresem regulacji samoregulatora.
  • #10
    Pawel wawa
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Przy takim efekcie możliwe trzy uszkodzenia, bębny - zużycie jak pisze robokop, samoregulatory nie działaj± prawidłowo lub bicie tarcz jak pisał motronic. Układ potrzebuje zdecydowanie więcej płynu po stronie ci¶nieniowej, st±d musisz ten płyn pierwszym naci¶nięciem napompować, dopiero kolejne naci¶nięcie wytwarza poż±dane ci¶nienie w układzie i hamulce działaj±.