Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

ASPA 3jw60 jak wyciągnąć wał korbowy?

Damianos115 27 Cze 2010 19:52 5878 15
  • #1 27 Cze 2010 19:52
    Damianos115
    Poziom 10  

    Witam robię remont sprężarki ASPA 3jw60 i zatrzymałem się na wyciągnięciu wału korbowego aby zdjąć korbowody i teraz mam problem jak to ugryźć? może ktoś to rozbierał i podpowie coś ? z góry dzięki i proszę o szybką odpowiedź.

  • Pomocny post
    #2 28 Cze 2010 22:30
    małek
    Poziom 20  

    Dawno tego padła nie widziałem (moja 50 godzin po remoncie zapaliła się niemalże żywym ogniem podczas lakierowania w warsztacie) jak rozbierzesz cylindry i zdejmiesz tłoki, odkręcisz i zdejmiesz dekiel z dużym łożyskiem to wał trzeba wyciągnąć z karteru - na drugim końcu wału jest mniejsze łożysko ale niczym nie zabezpieczone - po prostu trzeba się "przyłożyć". Inna sprawa to rozłożenie wału aby wyjąć korbowody....

  • #3 29 Cze 2010 09:04
    Damianos115
    Poziom 10  

    Dzięki wielkie ! dzisiaj rano udało mi się to wyciągnąć. A wał korbowy kupię nowy ponieważ w poprzedniej 3jw60 po remoncie zaczęła sprężać jak należy i korbowód nie wytrzymał... był już trochę skorodowany.

  • #4 29 Cze 2010 23:15
    małek
    Poziom 20  

    Jak dla mnie te sprężarki są co najmniej słabe, kiepski dół a głowice i zawory to niemam słów na chłamowatość. Szczerze to nie włożyłbym w nią ani złotówki. Nie tylko ja mam z nimi złe doświadczenia.

  • #5 29 Cze 2010 23:39
    Usunięty
  • #6 30 Cze 2010 12:23
    Damianos115
    Poziom 10  

    Nie robię tego dla siebie... koledzy mam problem jednak nie chcą abym wymienił wał muszę go rozpołowić i wymienić tuleje... wie ktoś jak to zrobic?

  • #7 01 Lip 2010 02:18
    małek
    Poziom 20  

    HAHAHAHAHA wiedziałem że tak będzie, powiem tak : zapomnij o tym, bo nie złożysz poprawnie tego wału (nie masz czym) oddaj tam gdzie naprawiają wały od silników dwusuwowych. W środku dla odmiany masz łożysko nie tulejkę.

  • #8 03 Sie 2011 22:33
    coverled
    Poziom 13  

    Podłączę się do tematu i zapytam o wymianę zaworów w tej sprężarce. Wiem co i jak i gdzie :) Na Allegro można kupić komplet 6 szt za 110 zł.
    Chodzi mi o to czy warto inwestować w tą sprężarkę. Jakie są "za i przeciw"

  • #9 18 Paź 2011 19:18
    LM 345
    Poziom 14  

    witam
    nie chce zakładać nowego temu

    mam pytanie dotyczące tej sprężarki:
    na bokach tej sprężarki znajdują się schładzacze
    i tu moje pytanie na nich są takie wkręcane śruby i czy jak sie je odkręci to powinno z nich uciekać powietrze?? oczywiście przy nabitym zbiorniku

  • #10 18 Paź 2011 20:54
    Usunięty
  • #11 18 Paź 2011 21:26
    LM 345
    Poziom 14  

    to ta gruba rura jaką pełni funkcję i czy ten zawór zwrotny znajduje się w miejscu tej śróby

  • #12 18 Paź 2011 21:32
    Usunięty
  • #13 18 Paź 2011 22:31
    LM 345
    Poziom 14  

    czyli tak podsumowójac to ta 'rura' jest w środku pusta tak??

  • #14 18 Paź 2011 23:00
    Usunięty
  • #15 19 Paź 2011 13:25
    LM 345
    Poziom 14  

    to tak rura pełni funkcje odolejacza i odwadniacza?? i czy tym powietrzem z zbiornika można użyć do malowania???

  • #16 19 Paź 2011 18:42
    Usunięty
 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME