Witam,
Pracuję nad pewnym projektem który ma symulować działanie efektu ambilight. Częśc sprzętowa jest już gotowa (urządzenie HID-USB), została kwestia próbkowania kolorów z brzegów ekranu. Obecnie jest to realizowane przez funkcje GDI+ - robię screenshot całego ekranu, wycinam fragmenty z krawędzi i uśredniam kolor poprzez zmianę wielkości obrazu do 1x1px - kolor z tego pixela wyświetlam na ledach RGB.
Problem w tym że na dość mocnym komputerze mogę wyciągnąć max 10 screenshotów obrazu Full-HD na sekundę, a to troszkę mało. Czy ktoś zna lub pisał coś szybszego? Może jakaś podpowiedź co do directx-a czy opengl?
Żeby pokazać że już coś działa:
![[VB.NET] Najefektywniejsze robienie screenshotów - directx? [VB.NET] Najefektywniejsze robienie screenshotów - directx?](https://static2.elektroda.pl/img/preloader2.svg)
Pracuję nad pewnym projektem który ma symulować działanie efektu ambilight. Częśc sprzętowa jest już gotowa (urządzenie HID-USB), została kwestia próbkowania kolorów z brzegów ekranu. Obecnie jest to realizowane przez funkcje GDI+ - robię screenshot całego ekranu, wycinam fragmenty z krawędzi i uśredniam kolor poprzez zmianę wielkości obrazu do 1x1px - kolor z tego pixela wyświetlam na ledach RGB.
Problem w tym że na dość mocnym komputerze mogę wyciągnąć max 10 screenshotów obrazu Full-HD na sekundę, a to troszkę mało. Czy ktoś zna lub pisał coś szybszego? Może jakaś podpowiedź co do directx-a czy opengl?
Żeby pokazać że już coś działa:
![[VB.NET] Najefektywniejsze robienie screenshotów - directx? [VB.NET] Najefektywniejsze robienie screenshotów - directx?](https://obrazki.elektroda.pl/42_1277745535_thumb.jpg)