Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Vectra B 96' - błąd poduszek powietrznych

bmntfs 29 Cze 2010 16:25 4160 1
  • #1 29 Cze 2010 16:25
    bmntfs
    Poziom 10  

    Witam

    Dziś zapaliła mi się kontrolka od poduszek powietrznych, podłączyłem pod komputer i wyrzuciło błędy:

    Code:
    Czas inicjalizacji:55 ms
    

    Istnieją zapisane usterki!

       84  Aktywny
           Passenger side-airbag sensor---Signal too low (signalcable)         
       85  Aktywny
           Passenger side-airbag ignition circuit---Signal too low
       86  Aktywny
           Passenger side-airbag ignition circuit---Signal too high
       95  Aktywny
           Children safety seat sensor(CSD)---Circuit error


    Po skasowaniu pokazuje brak zapisanych usterek, jednak po wyjściu z diagnostyki poduszek i wejściu jeszcze raz ciągle w komputerze jest błąd 95 którego nie mogę skasować. Co ciekawsze po uruchomieniu silnika w komputerze znowu widnieją wszystkie 4 błędy. Pomoże ktoś jak się tego ustrojstwa pozbyć?

    Autko: VB 96' 1.8 16V

    0 1
  • Pomocny post
    #2 14 Lip 2010 22:40
    barteqqq
    Poziom 21  

    temat poduszek w oplach jest stary jak i ople. Niezależnie od tego czy masz jedną poduszkę w kierownicy czy i u pasażera jest - pod przednimi fotelami możemy zobaczyć czarne kostki z czerwonymi zabezpieczeniami ( wszystko plastikowe ) wystarczy odrobina wilgoci , kurzu , a nawet jak ktoś trąci to ustrojstwo butem , nawet dzieci mogą to zruszać ( różnie to z nimi bywa w czasie podróży i postoju ;) ) i już wyskakuje nam błąd poduszek powietrznych - wydaje mi się że w Twoim przypadku wystarczy rozłączyć kostki , wyczyścić je i złożyć ( nie włączają zapłonu bo tylko pogorszysz sprawę ! ) podepnij autko pod kompa , wykasuj błąd i wszystko powinno wrócić do normy .

    A tak na marginesie informacja dla Ciebie i Tych którzy to czytają - podczas " grzebania " w elektryce pojazdu, rozłączając różne kostki itp NIE WOLNO WŁĄCZAĆ ZAPŁONU - bo komputer podczas rozpiętej kostki nie widzi że jest ona rozpięta tylko widzi przerwę w obwodzie i juz mamy błąd i często jest tak że nawet jak wszystko zrobimy tak jak było błędy nie znikają i trzeba wpiąć się pod komputer a duża ilość ludzi nie ma takiej możliwości w do mu a w serwisie czy u mechanika to dość dużo kosztuje.

    0