Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Zbyt duże ci¶nienie w układzie chlodzenia Renualt Scenik

29 Jun 2010 23:47 3427 10
  • Level 12  
    Witam.
    Jesten posiadaczem samochodu Renualt Scenic 1,6 8 zaworowy. Dwa miesi±ce temu mechanik wymienił w moim aucie uszczelke pod głowic± z powodu wycieku oleju na zewn±trz. W ci±gu tych 2 miesięcy autko sprawowało się super.Dzisiaj zauważyłem że wytwarza się ci¶nienie w zbiorniku wyrównawczym no i płyn chlodniczy zalewa swiece zapłonowe, dodam że 2 miesi±ce temu przed wymian± uszczelki mechanik twierdzi że głowica została splanowana. Zwi±sku z tym mam pytanie dlaczego się wytwarza tak duże cicnienie w układzie chłodniczym.Czyżby znowu strzeliła uszczelka pod głowic±??? I czy jest to możliwe a żeby po 2 miesi±cac doszło do uszkodzenia owej uszczelki??? Tym barzdziej że nie doszło do przegrzania silnika z mojej strony.
    Pozdrawaim:-)
  • Level 16  
    Jak sprawdziłe¶ to ze wytwarza się to zbyt wysokie ci¶nienie? Możesz jeszcze dokładniej opisać to zalewanie ¶wiec płynem?
  • User under supervision
    KAROL1138 wrote:
    Możesz jeszcze dokładniej opisać to zalewanie ¶wiec płynem?


    Opisz co sie dzieje z tym zalewaniem , czasami w 16v zalewa ¶wiece ale w 8v ?
  • Level 12  
    Sprawdziłem że wytwarza się ci¶nienie w zbiorniku wyrównawczym,potym jak go odkręcam płyn rosnie i ci¶nienie wyrzuca go na zewn±trz.No i węże s± tak twarde jak by chciały zaraz się rozerwać. A co do zalewania ¶wiec. To gdy auto chodzi na niskich obrotach przestaj± one palić dopiero pal± wtety gdy silnik pracuje na wyżych obrotach. Dodam że swiece zostały wymienione i na wszystkich z nich jest iskra:-) Pozdrawiam!
  • User under supervision
    Ja bym powiedział że albo słaba iskra, albo padniętre ¶wiece, albo nieprawidłowa mieszanka.
    Wszystko łatwo sprawdzić.
  • VIP Meritorious for electroda.pl
    Obecnie wszystkie układy chłodzenia mamy nadci¶nieniowe, więc pomiar ci¶nienia wyja¶ni wszystko. Czym zalewane s± te ¶wiece?
  • Level 12  
    Witam ponownie:-)
    Dzisiaj mechanik zdemontował głowice i jednak się okazało że walnęła uszczelka. Pytanie tylko dlaczego skoro 2 miesi±ce temu była wymieniana? Mechanik twierdzi że owa uszczelka był wadliwa.
    Pozdrawiam:)
  • Level 36  
    Jeżeli nie wadliwa uszczelka to przegrzany silnik pomiędzy napraw± a ponown± awari±,przy prawidłowo wykonanej usłudze nic innego nie wchodzi w grę ,ale może jestem w błędzie?
  • Level 12  
    Dziękuję za odpowiedz. Silnik napewno nie był przegrzany:-) My¶lę że mechanik chyba ma racje że to wina wadliwej uszczelki.
    Pozdrawiam:-)
  • Level 22  
    Blok silnika "zwichrowany".Pomijam oczywi¶cie winę samej uszczelki i błędy przy dokręcaniu głowicy.
  • Level 12  
    Wczoraj odebrałem autko od mechanika. Naprawił je w ramach reklamacji:-) Sam nie wiedział jaka była przyczyna ponownej wymiany uszczelki. Możliwe że uszczelka była wadliwa, tak± mam nadzieje i oby ta nadzieja się sprawdziła:-) Narazie jest wszystko Ok i mam nadzieje że tak pozostanie. Uważam temat za zamknięty. Wszystkim bardzo dziękuję za wypowiedzi:-)
    Pozdrawiam !!!