Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Volvo 440 95r. centralny zamek a kierunkowskazy

MrBobrzasty 30 Jun 2010 19:13 1568 10
    MrBobrzasty
    Level 9  
    Witam wszystkich Forumowiczów, jestem tu nowy, mam pytanie czy Volvo 440 posiada funkcję migania kierunkowskazami przy otwieraniu i zamykaniu samochodu centralnym zamkiem. Jeśli nie, to jak podłączyć kierunkowskazy aby migały. Prosiłbym o wyczerpujące odpowiedzi ponieważ, jestem kompletnym laikiem w elektryce samochodowej.
    qwerty67
    Level 24  
    Zapewne centralka powinna mieć takie wyprowadzenie.
    janstech
    Level 11  
    Witam, może mógłbym pomóc, ale o czym rozmawiamy o samym centralnym zamku, czy centralce sterowenej pilotem, podejżewam, że o tym drugim, więc odpowiem - powinien mieć podłączone kierunki lub światła. Jeżeli nie masz zdalnego zamka to poszukaj na allegro jak zakupisz to montuj wedle instrukcji producenta.
    qwerty67
    Level 24  
    A to centralny bez centralki działa? Możesz mi to objaśnić?
    MrBobrzasty
    Level 9  
    Tak jak to ująłeś kolego, chodzi o centralkę zdalnego sterowania pilotem. Centralny zamek jest orginalny i posiada sterowanie z pilota.
    janstech
    Level 11  
    Sorki już wyjaśniam, mówiąć o centralce zdalnego sterowania miałem na myśli sterownik który można nabyć osobno i zamątować do centralki
    qwerty67
    Level 24  
    Tak więc ta centralka powinna mieć wyprowadzenie na kierunki.
    janstech
    Level 11  
    Musisz poszukać sterownika i sprawdzić 2 brązowe przewody jeżeli takie wychodzą, powinno pojawiać się na nich napięcie w momęcie zamykania i otwierania
    MrBobrzasty
    Level 9  
    Jeżeli rzeczywiście są tam takie przewody, to powiedzcie mi drodzy koledzy jak mam się podpiąć z tym do kierunków:cry:
  • Helpful post
    janstech