Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra g x17dtl parametry pracy pompy paliwowej op-com

keep1 01 Lip 2010 18:56 10996 5
  • #1 01 Lip 2010 18:56
    keep1
    Poziom 8  

    Witam w jaki sposób można sprawdzić pompę wtryskową za pomocą op-coma, patrze na te wartości ale nie mam a czym tego porównać jest może jakiś program w którym znajdę takie charakterystyki

    a drugie pytanie to jak działa testowanie w op-comie, wybieram np test egr, test jest aktywny, pokazuje 2 wartości, po zakończeniu testu nic się nie pojawia w szczegółowych informacjach to normalna kolej rzeczy??

    z góry dziekuję za odpowiedzi

    pozdrawiam

    0 5
  • #2 01 Lip 2010 21:13
    amm212
    Poziom 17  

    Jakie chcesz znac wartości ? Dawka wtrysku 5 przy 90 stopniach kąt zmienny zaleznie od obrotów

    1
  • #3 01 Lip 2010 21:43
    keep1
    Poziom 8  

    Miałem jakiś czas temu pompe w regeneracji, i wydaje mnie się że zaczynam mieć te same objawy, dlatego chciałem sprawdzić op-comem czy wszystkie parametry pracy są okej, na jakie parametry zwrócić uwagę to nie wiem, dlatego prosze o pomoc
    pozdrawiam

    1
  • #4 02 Lip 2010 20:23
    zexel
    Poziom 9  

    Wartość dawki paliwa 5mg bieg jałowy temp silnika 90stopni. zapłon dynamiczny około 3,5-5 stopni.
    Przy gwałtownym zadaniu obciążenia ( wciskasz pedał gazu do "dechy" ) dawka 28-40mg zapłon 13-15 stopni.
    Dodatkowo przy pomocy specjalnego przewodu można KTS-em odczytać zawartość kodów błędów sterownika pompy PSG5.

    Charakterystyka EGR
    1 bieg jałowy temp silnika 90 stopni
    EGR 0-2%

    2.Zadanie obciążenia EGR około 60-70 %,po zejściu do biegu jałowego wartość jak w pkt. 1.

    Pozdrawiam

    0
  • #5 04 Lip 2010 20:40
    keep1
    Poziom 8  

    Witam ponownie jestem po wstępnych testach, autko gdy jadę np na 4 biegu bez gazu to zapala sie kontrolka silnika i autko słabn ie, gdy dodam więcej gazu to dostaje sił, przed regeneracja też miałem podobny problem z tym że z czasem coraz częściej się pojawiała ta kontrolka.

    jakiś tydzień temu zczytałem błąd

    P0400 - Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
    (05) - Nie występuje


    Przegoniłem dzisiaj trochę astrę na autostradzie i wyskoczyły mi kolejne błędy

    P1660 - Za mocne wejście obwodu solenoidu odcięcia paliwa
    (0B) - Nie występuje

    P1635 - Błąd ogólny obwodu urządzenia żarzącego
    (0A) - Nie występuje

    P0400 - Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
    (03) - Nie występuje


    Cytat:
    Dane z bloków pomiarowych: na włączonym silniku

    Napięcie systemu,13.1 V
    Sygnał sensora pozycji pedału gazu,0.0 %
    Przełącznik położenia biegu jałowego,Aktywne 12V
    Przepływomierz powietrza,434 mg/suw
    Sensor barometru,0.96 bar
    żądanie ciśnienia ładowania,1.20 bar
    Ciśniemnie ładowania,0.96 bar
    Temperatura powietrza wlotowego,44 °C
    Temperatura cieczy chłodzącej,90 °C
    Temperatura oleju silnika,74 °C
    Temperatura paliwa,46 °C
    Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny
    Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywne 12V
    Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny
    Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywne 0V
    Ciśnienie A/C,1.80 bar
    Solenoid odcinający dopływ paliwa,Aktywny
    Początek dostawy,24.8 CA
    Pożądany początek wtrysku,2.1 CA
    Rzeczywisty początek wtrysku,2.1 CA
    Pożądana masa paliwa,6.1 mg/suw
    Masa paliwa,6.2 mg/suw
    Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,0.0 %
    żądanie EGR (recyrkulacji gazu wydechowego),282 mg/suw
    Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),1 %
    Pożądane jałowe,800 obr/min
    Prędkość silnika,799 obr/min
    Prędkość pompy,399 obr/min
    Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny
    Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywne 12V
    Polecenie A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywne 12V
    Prędkość pojazdu,0 km/h
    Lampka kontrolna,Wył 12V
    Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V
    Wysokie cisnienie diagnoza 1,0 Liczba
    Wysokie cisnienie diagnoza 2,0 Liczba


    a tutaj przy wciśniętym gazie do końca
    Opel Astra g x17dtl parametry pracy pompy paliwowej op-com Opel Astra g x17dtl parametry pracy pompy paliwowej op-com

    Czy mogę prosić o ocenę tych wartości, nagrałem jeszcze logi podczas jazdy, mogę wrzucić wykres tylko musiałbym wiedzieć które wartości tam umieścić

    pozdrawiam

    0
  • #6 15 Lis 2012 17:11
    szuwarekp
    Poziom 2  

    mam do kolegów pytanie patrzebuję ustawic kąt wtrysku w mojej asterce z silnikiem x17dtl z 95 pompa bosch czy ktos może mi pomóc i przesłac jaki powinien byc pomiar na czujniku zegarowym kąt wtrysku
    dodam że pompa jest bez sterownika
    z góry dzieki

    1