Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Clio 1.5 DCI wtryskiwacze czy pompa???

01 Lip 2010 23:14 22717 21
  • Poziom 31  
    Witam. Jak w temacie. Diagnoza Clipem podczas kręcenia rozrusznikiem pokazała ciśnienie na listwie 140do160 Bar a jak dobrze pamiętam to w normie powinno być ok 300bar.Jak zaciskam powrót od wtryskiwaczy to pali za czwartym obrotem wału a normalnie to ze 40 sekund trzeba trzymać na rozruszniku. Pompa nie wydajna ??? a może wtryski puszczają w powrót??? dodam jeszcze ze jak zapala to motor tyka jak trzeba, nie kopci przy gwałtownym zwiększaniu obrotów,a na wolnych cicho i równo!
  • Poziom 42  
    Po co to śmieszne pytanie...sprawdź na przelewach i coś będzie wiadomo
  • Pomocny post
    Poziom 15  
    Witam

    Możesz jeszcze sprawdzić czujnik ciśnienie paliwa, zawór regulacji ciśnienia paliwa, mogą nie działać prawidłowo, może dlatego autko ciężko pali, dziwne że po odpaleniu chodzi normalnie.
  • Poziom 31  
    wysępiłem pompę od znajomego na sprawdzenie i jutro dam znać jak to wygląda.

    Dodano po 2 [minuty]:

    tamin napisał:
    Witam
    dziwne że po odpaleniu chodzi normalnie.
    tak nie do końca bo podczas jazdy przy gwałtownym przyspieszaniu zapala sie "czek"
  • Pomocny post
    Poziom 35  
    zabierasz sie za ta robote jak nie powiem co bo bana dostane

    spradz błedy, sprawdz wtryski na powrotach

    i zostaw ta pompe
  • Poziom 16  
    Dokładnie.Najlepiej jeszcze spuść paliwo z filtra do czystego pojemnika i sprawdż magnesem czy niema metalowych opiłków
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 31  
    fuelinyourblood napisał:
    zabierasz sie za ta robote jak nie powiem co bo bana dostane

    spradz błedy, sprawdz wtryski na powrotach

    i zostaw ta pompe

    Nie no kolega mi pojechał i podpiąłem menzurki.Przez dziesięć sekund na czwartym wtrysku była pełna(20 ml) na trzecim 4 ml na drugim 7ml a pierwszego nawet nie zdążyło podać. temat zamknięty.Dziękuje Panowie!
  • Poziom 26  
    Do sprawdzenia tego nie były potrzebne menzurki.
  • Poziom 39  
    Bez menzurek. Takie różnice widać gołym okiem.
  • Poziom 16  
    Drogi kolego "owik" z opiłkami to wcale nie taka nowość w tych silnikach uszkadzają sie również pompy co za tym idzie wtryskiwacze.Radze sprawdzic przed wymianą(4 lata w Renault wiec troszkę nad k9k posiedziałem)

    Ps.Limerick
  • Poziom 31  
    trans-serwis napisał:
    Bez menzurek. Takie różnice widać gołym okiem.

    4 strzykawki i zestaw do kroplówki kosztowały mnie 7 zł w aptece zamocowanie parę sekund, a jak profesjonalnie, i się ropka po silniku nie leje!!!;-)
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 16  
    Podczas mojej 4 letniej kariery w Renault trafiły sie 3 przypadki na setki wymienionych wtryskiwaczy gdzie była uszkodzona pompa i akurat nie wpływało to na pracę silnika po uruchomieniu.A wiec ja proponuje tylko sprawdzić
  • Poziom 39  
    pitool strzykawki to jest twoim zdaniem profesjonalnie, nie rozśmieszaj ludzi. Pytałeś o sposób a nie o koszt.
  • Poziom 31  
    trans-serwis napisał:
    pitool strzykawki to jest twoim zdaniem profesjonalnie, nie rozśmieszaj ludzi. Pytałeś o sposób a nie o koszt.

    lepsze strzykawki jak ulany silnik...swoją drogą ciekawi mnie czy jak ci klient na ręce patrzy to też wszystko w "kanał walisz" a jak mam dać 500 zł za przyrząd który mi potem na półce leży to wolę kupić strzykawki za 7 zł
  • Poziom 10  
    Sprawdź filtr paliwa, wyjmij potrząśnij i spuść paliwo do słoika. Jeżeli beda opiłki to może byc pompa chociaż sadząć po opisię to raczej nie. Sprawdź wydatek wtryskiwaczy na powrotach. najprostsza metoda to na ciepłym silniku zdjąć przewód z powrotu i założyc przezroczyste przewody igielitowe i zaślepic kruciec powrotu na pompie. przewody z powrotó wsadzić w jakieś buteleczki odpalić silnik i obserwować. można pare 4 depnąć gazu do dechy. jeżeli po takim teści w którymś pojemniku bedzie powyżej 30 -45 ml to wtryskiwacz puszcza
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 31  
    owik napisał:
    Po co piszesz o czymś, co już zrobił?

    Tak tak. Clio już zapomniałem jak wyglądało. Zmieniłem wtryskiwacze za adoptowałem clipem i śmiga. Ciśnienie pompy po wymianie wahało się średnio od 245 do 258atm.We filtrze prócz "polskich uszlachetniaczy paliwa" nie znalazłem nić co by się chciało do magnesu przykleić.Zamykamy.