Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Clio 1.5 DCI wtryskiwacze czy pompa???

pitool 01 Lip 2010 23:14 18712 21
  • #1 01 Lip 2010 23:14
    pitool
    Poziom 29  

    Witam. Jak w temacie. Diagnoza Clipem podczas kręcenia rozrusznikiem pokazała ciśnienie na listwie 140do160 Bar a jak dobrze pamiętam to w normie powinno być ok 300bar.Jak zaciskam powrót od wtryskiwaczy to pali za czwartym obrotem wału a normalnie to ze 40 sekund trzeba trzymać na rozruszniku. Pompa nie wydajna ??? a może wtryski puszczają w powrót??? dodam jeszcze ze jak zapala to motor tyka jak trzeba, nie kopci przy gwałtownym zwiększaniu obrotów,a na wolnych cicho i równo!

    0 21
  • #2 01 Lip 2010 23:49
    autoas
    Poziom 42  

    Po co to śmieszne pytanie...sprawdź na przelewach i coś będzie wiadomo

    1
  • #3 01 Lip 2010 23:54
    pitool
    Poziom 29  

    tzn menzurki???nie mam.jutro w aptece strzykawki kupię. ale co mi one powiedzą?

    0
  • Pomocny post
    #4 02 Lip 2010 00:04
    tamin
    Poziom 15  

    Witam

    Możesz jeszcze sprawdzić czujnik ciśnienie paliwa, zawór regulacji ciśnienia paliwa, mogą nie działać prawidłowo, może dlatego autko ciężko pali, dziwne że po odpaleniu chodzi normalnie.

    1
  • #5 02 Lip 2010 00:25
    pitool
    Poziom 29  

    wysępiłem pompę od znajomego na sprawdzenie i jutro dam znać jak to wygląda.

    Dodano po 2 [minuty]:

    tamin napisał:
    Witam
    dziwne że po odpaleniu chodzi normalnie.
    tak nie do końca bo podczas jazdy przy gwałtownym przyspieszaniu zapala sie "czek"

    0
  • Pomocny post
    #6 02 Lip 2010 08:43
    fuelinyourblood
    Poziom 35  

    zabierasz sie za ta robote jak nie powiem co bo bana dostane

    spradz błedy, sprawdz wtryski na powrotach

    i zostaw ta pompe

    0
  • #8 02 Lip 2010 10:47
    KAROL1138
    Poziom 16  

    Dokładnie.Najlepiej jeszcze spuść paliwo z filtra do czystego pojemnika i sprawdż magnesem czy niema metalowych opiłków

    1
  • #9 02 Lip 2010 11:26
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #10 02 Lip 2010 12:46
    pitool
    Poziom 29  

    fuelinyourblood napisał:
    zabierasz sie za ta robote jak nie powiem co bo bana dostane

    spradz błedy, sprawdz wtryski na powrotach

    i zostaw ta pompe

    Nie no kolega mi pojechał i podpiąłem menzurki.Przez dziesięć sekund na czwartym wtrysku była pełna(20 ml) na trzecim 4 ml na drugim 7ml a pierwszego nawet nie zdążyło podać. temat zamknięty.Dziękuje Panowie!

    2
  • #11 02 Lip 2010 13:09
    zbyniuś
    Poziom 26  

    Do sprawdzenia tego nie były potrzebne menzurki.

    0
  • #12 02 Lip 2010 13:52
    pitool
    Poziom 29  

    zbyniuś napisał:
    Do sprawdzenia tego nie były potrzebne menzurki.

    A czym kolego takie zeczy sprawdza???

    1
  • #13 02 Lip 2010 14:52
    trans-serwis
    Poziom 39  

    Bez menzurek. Takie różnice widać gołym okiem.

    0
  • #14 02 Lip 2010 15:29
    KAROL1138
    Poziom 16  

    Drogi kolego "owik" z opiłkami to wcale nie taka nowość w tych silnikach uszkadzają sie również pompy co za tym idzie wtryskiwacze.Radze sprawdzic przed wymianą(4 lata w Renault wiec troszkę nad k9k posiedziałem)

    Ps.Limerick

    0
  • #15 02 Lip 2010 16:28
    pitool
    Poziom 29  

    trans-serwis napisał:
    Bez menzurek. Takie różnice widać gołym okiem.

    4 strzykawki i zestaw do kroplówki kosztowały mnie 7 zł w aptece zamocowanie parę sekund, a jak profesjonalnie, i się ropka po silniku nie leje!!!;-)

    0
  • #16 02 Lip 2010 16:44
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #17 02 Lip 2010 18:15
    KAROL1138
    Poziom 16  

    Podczas mojej 4 letniej kariery w Renault trafiły sie 3 przypadki na setki wymienionych wtryskiwaczy gdzie była uszkodzona pompa i akurat nie wpływało to na pracę silnika po uruchomieniu.A wiec ja proponuje tylko sprawdzić

    1
  • #18 02 Lip 2010 19:22
    trans-serwis
    Poziom 39  

    pitool strzykawki to jest twoim zdaniem profesjonalnie, nie rozśmieszaj ludzi. Pytałeś o sposób a nie o koszt.

    0
  • #19 02 Lip 2010 19:44
    pitool
    Poziom 29  

    trans-serwis napisał:
    pitool strzykawki to jest twoim zdaniem profesjonalnie, nie rozśmieszaj ludzi. Pytałeś o sposób a nie o koszt.

    lepsze strzykawki jak ulany silnik...swoją drogą ciekawi mnie czy jak ci klient na ręce patrzy to też wszystko w "kanał walisz" a jak mam dać 500 zł za przyrząd który mi potem na półce leży to wolę kupić strzykawki za 7 zł

    0
  • #20 07 Lip 2010 23:29
    Szpila75
    Poziom 10  

    Sprawdź filtr paliwa, wyjmij potrząśnij i spuść paliwo do słoika. Jeżeli beda opiłki to może byc pompa chociaż sadząć po opisię to raczej nie. Sprawdź wydatek wtryskiwaczy na powrotach. najprostsza metoda to na ciepłym silniku zdjąć przewód z powrotu i założyc przezroczyste przewody igielitowe i zaślepic kruciec powrotu na pompie. przewody z powrotó wsadzić w jakieś buteleczki odpalić silnik i obserwować. można pare 4 depnąć gazu do dechy. jeżeli po takim teści w którymś pojemniku bedzie powyżej 30 -45 ml to wtryskiwacz puszcza

    0
  • #21 07 Lip 2010 23:34
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #22 09 Lip 2010 18:09
    pitool
    Poziom 29  

    owik napisał:
    Po co piszesz o czymś, co już zrobił?

    Tak tak. Clio już zapomniałem jak wyglądało. Zmieniłem wtryskiwacze za adoptowałem clipem i śmiga. Ciśnienie pompy po wymianie wahało się średnio od 245 do 258atm.We filtrze prócz "polskich uszlachetniaczy paliwa" nie znalazłem nić co by się chciało do magnesu przykleić.Zamykamy.

    0