Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] BMW 523i E39 silnik M52TU 2,5-170koni + GAZ Falujące Obroty

01 Lip 2010 23:30 8555 2
  • Poziom 9  
    Witam. :)
    Na początku chciałbym przedstawić autko a nastepnie jego problem.
    Jest to BMW 523i E39 silnik M52TU 2,5-170koni + GAZ STAG-200
    Od pół roku borykam sie z problemem nie równej pracy silnika na biegu jałowym na benzynie i na gazie różnicy nie ma.
    Mianowicie podczas jazdy nie ma żadnych problemów gdy tylko auto zatrzymam wrzuce na luz po kilkunastu sekundach zaczyna falować na obrotach i brakuje mu siły oraz zapala sie lampka engine check gdy zgasze i odpale ponownie wszystko wraca do normy (lampka pozostaje) gdy nie pozwalam pozostać na wolnych obrotach przez jakiś czas lampka również gaśnie.
    Auto zostało kilkanaście razy podłanczne pod komputer - 1błąd wykazało czujnik położenia wałka rozrządu - wymieniłem - dalej to samo , 2błąd wykazało sondy lambda - wymieniłem - dalej to samo ,wymieniłem również gumy od filtra powietrza idące do silniczka krokowego-(też wymieniony) i przepustnicy ,świece wymienione ,posprawdzałem cewki są ok.
    Obecnie na komputerze wyskakuje błąd cylindra 3,4 oraz ubogą mieszankę na cylinder 3,4.
    POMOCY POMOCY POMOCY
    Co to może być już mam dość inwestycji w części:/
  • Poziom 19  
    moze tez przeplywomierz powietrza, albo separator oleju (odma)


    odma - pozycja nr.1 Link
    koszt ASO to zdaje się 184zł , ale lepsza i tansza jest od Lublina
    Link Link+kawałek węża i opaski zaciskowe
    BMW 523i E39 silnik M52TU 2,5-170koni + GAZ Falujące Obroty


    sprawdż też węże pozycja nr7 i 3 Link

    a także pozycja nr 7 - Zawór regulacji biegu jałowego Link

    jeśli sprawdziles węże pod pokrywką czy nie są popękane i nic ,
    to może regulator biegu jąłowego jest zasyfiony albo wadliwie dzialający
  • Poziom 9  
    Gniazda zaworów słabe cisnienie na cylindrach