Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

amplituner, głośniki, sub do 4k

ersiv 02 Lip 2010 19:24 1868 11
  • #1 02 Lip 2010 19:24
    ersiv
    Poziom 8  

Witam,
    potrafi ktoś doradzić na co się zdecydować?

Generalnie chciał bym mieć zestaw do muzy [+kino domowe w jednym, w przyszłości - dlatego na razie nie chce dvd/bd/etc i całego kompletu głośników], nie zależy mi teraz na 5.1, chciał bym mieć generalnie subwoofer, dobre frontowe głośniki i amplituner.

Taka kombinacja będzie działała sprawnie z amplitunerem 5.1/7.1?
    Chce kiedyś mieć 5.1 ale na razie mi na tym nie zależy.

Potrafię świetnie złożyć/doradzić w sprawie kompów :D ale w audio jestem zupełnym laikiem jedynie bardzo lubię słuchać przyzwoicie muzyki.

Potrafi ktoś pomóc/doradzić co wziąć, czym się sugerować i czy to w ogóle dobry pomysł? Budżet jak w temacie - maks, jak się da taniej i też rozsądnie to lepiej.

ps. jak ktoś ma zamiar pisać że dobry zestaw to za 20k to szkoda czasu :) ja sobie zdaje sprawę że na pewno był by dobry ale stać mnie na tyle i za tyle będzie dla mnie najlepszy

Dzięki

0 11
  • #3 03 Lip 2010 14:55
    ersiv
    Poziom 8  

Dzięki za podpowiedź.

Przeczytałem, szczerze? Bardzo mnie to przekonało, zwłaszcza ten fragment