Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ogrzewanie mieszkania. Ogrzewanie elektryczne. Koszty.

03 Lip 2010 23:48 17223 10
  • Poziom 2  
    Witam,
    szukając nowego mieszkania znalazłam ofertę dwupokojowego mieszkania o metrażu 53 m2 na ostatnim piętrze kamienicy, ocieplanej, z nowymi oknami lecz gdzie ogrzewanie jest elektryczne w drugiej taryfie. W prawdzie koszty będą rozłożone na 4 osoby ale boję się że rachunki w zimie będą bardzo wysokie. właścicielka mieszkania twierdzi, że podczas ostatniej zimy górna granica opłat wyniosła 500 zł na osobę. z punktu widzenia rozliczenia od października do kwietnia wynosiło to maksymalnie bodajże 2600 zł. czy to możliwe? zupełnie nie znam się na sposobach ogrzewania mieszkań,wiem jednak że ogrzewanie elektryczne jest najdroższe. dlatego proszę o rady i być może wskazówki czy takie mieszkanie nie doprowadzi nas do bankructwa...z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi. :cry:

Popraw pisownię w poście - regulamin !
    mod.serwisant73
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Faktem jest ,że ogrzewanie elektryczne do tanich nie należy . Należało by pomyśleć nad jakąś alternatywą.
  • Poziom 2  
    Alternatywą...czyli szukaniem innego mieszkania?

• Moderator na urlopie...
    Regin_a napisał:
    Alternatywą...czyli szukaniem innego mieszkania?

Jak najbardziej, przecież nie masz wpływu na sposób ogrzewania. Zakładam, że właścicielka również nie jest zainteresowana taką zmianą.
  • Poziom 2  
    Czyli odradzają państwo wynajmowanie tego mieszkania z ogrzewaniem elektrycznym?
  • Pomocny post
    Poziom 21  
    Energia elektryczna w II taryfie kosztuje podobnie jak energia z gazu. Tyle, że dostarczana jest tylko w godzinach 13-15 i 22-6. Jeżeli są piece akumulacyjne, to koszta są do wytrzymania.
  • Poziom 2