Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford SIERRA 89-90 "spalony centralny zamek" ?

mc211 04 Lip 2010 12:58 2148 6
  • #1 04 Lip 2010 12:58
    mc211
    Poziom 9  

Witma jestem początkujący w sprawach naprawy auta i chciałbym zapytać czy da się jakoś rozwiązać mój problem :

Zakupiłem auto jak w opisie tematu kilka dni po tym założyłem na orginalne kostki fordowskie przejściówki na iso auto jezdżilo było wszystko ok az nagle na jakiś wybojach coś zaiskrzyło usłyszałem dzwięk zamykanego zamka - padło radio centralny zamek zegarek, otwieranie bagażnika i oświetlenie kabiny reszta jest ok podczas wyciągania radia zauważyłem ze żółty przewód z przejśćówki jest na obudowie radia (wysunoł się z kostki). S

Sprawdzałem bezpieczniki wszystkie są ok te które udało mi się znaleść nie mogę dostać się do oświetlenia kabiny aby sprawdzić czy nie spaliła się żarówka zamieszczam kilka zdjęć tak aby dowiedzieć się gdzie znajduje się centralny zamek i co może być przyczyna tej usterki . Najgorsze jest to że nie mam jak zamkąć auta zwyłky zamek nie działa

Ford SIERRA 89-90 "spalony centralny zamek" ? Ford SIERRA 89-90 "spalony centralny zamek" ? Ford SIERRA 89-90 "spalony centralny zamek" ?

3 zdjęcie pokazuje kostę do której idzie zegarek jest tak jak by na stykach nadpalona nie wiem czy jest to jakieś orginalne pudełko czy zakładany centralny przez kogos

• #2 04 Lip 2010 13:36
    rico37p
    Poziom 28  

To nie jest oryginalny centralny zamek ,tylko dokładka .Sam chyba sobie nie poradzisz.Na trzecim zdjęciu masz prawdopodobnie układ alarmowy,bezpieczniki chyba zabezpieczające kierunki.Nie widać bezpiecznika od zasilania tego układu.Czy na bezpieczniku z pierwszego zdjęcia masz napięcie?

• #3 04 Lip 2010 13:42
    mc211
    Poziom 9