Witam
Mój problem polega na tym, że przełącza mi w czasie jazdy z Lpg na PB, czyli częsty problem jak śledziłem forum, z tym że nie ma w tym nic logiki, bo czasem przełączy się już po 100 metrach a czasem po 8km. Z tym, że jeżeli przełączy się po 100 m trudno nawet po krótkim postoju powrócić do prawidłowego działania. Jeżeli rozłączy się po 8 km to po krótkim postoju potrafi znów działać na Lpg, ale reguły nie ma. I tak kable wszystkie posprawdzałem, zawory posprawdzane mają oporność po 12 omów i reagują na podanie napięcia, czujnik temperatury wymieniony bo kiedyś to on mi nawalał i co jakiś odmawiał posłuszeństwa, w listwie Matrix 544 (duża) wymieniłem blaszki bo już w kiepskim stanie były i uszczelki, pomierzyłem oporność i wychodzi na 3 cewkach po 6 omów na 4 cewce ma 5 omów-czasem 6. Zmieniłem filtry, wyczyściłem reduktor (membrana w dobrym stanie). Posprawdzałem przewody doprowadzające gaz z reduktora do listwy i dalej do kolektorów. 6mm przewód miedziany z butli jest w jednym miejscu lekko trafiony kamieniem i lekko wgnieciony ale nie na tyle żeby nie było przepływu.
Gdy podpinam pod komputer zazwyczaj nie wyskakuje żaden błąd, a czasami pojawia się błąd (102) listwy wtryskowej. Mam jeszcze jeden zestaw naprawczy listwy z cewkami, ale po zamontowaniu te same objawy. A ciśnienie jakie pokazuje na biegu jałowym waha się tak o 0,03-0,05 bara.
Nie lubię się poddawać w szukaniu problemu ale już nie mam pomysłu na rozwiązanie problemu i proszę Was o pomoc.
Mój problem polega na tym, że przełącza mi w czasie jazdy z Lpg na PB, czyli częsty problem jak śledziłem forum, z tym że nie ma w tym nic logiki, bo czasem przełączy się już po 100 metrach a czasem po 8km. Z tym, że jeżeli przełączy się po 100 m trudno nawet po krótkim postoju powrócić do prawidłowego działania. Jeżeli rozłączy się po 8 km to po krótkim postoju potrafi znów działać na Lpg, ale reguły nie ma. I tak kable wszystkie posprawdzałem, zawory posprawdzane mają oporność po 12 omów i reagują na podanie napięcia, czujnik temperatury wymieniony bo kiedyś to on mi nawalał i co jakiś odmawiał posłuszeństwa, w listwie Matrix 544 (duża) wymieniłem blaszki bo już w kiepskim stanie były i uszczelki, pomierzyłem oporność i wychodzi na 3 cewkach po 6 omów na 4 cewce ma 5 omów-czasem 6. Zmieniłem filtry, wyczyściłem reduktor (membrana w dobrym stanie). Posprawdzałem przewody doprowadzające gaz z reduktora do listwy i dalej do kolektorów. 6mm przewód miedziany z butli jest w jednym miejscu lekko trafiony kamieniem i lekko wgnieciony ale nie na tyle żeby nie było przepływu.
Gdy podpinam pod komputer zazwyczaj nie wyskakuje żaden błąd, a czasami pojawia się błąd (102) listwy wtryskowej. Mam jeszcze jeden zestaw naprawczy listwy z cewkami, ale po zamontowaniu te same objawy. A ciśnienie jakie pokazuje na biegu jałowym waha się tak o 0,03-0,05 bara.
Nie lubię się poddawać w szukaniu problemu ale już nie mam pomysłu na rozwiązanie problemu i proszę Was o pomoc.