Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Briggs&stratton 3,5HP-ciężko odpala.

04 Lip 2010 23:04 26766 35
  • Poziom 13  
    Witam!

    Tak jak w temacie-trzeba się namęczyć żeby ja odpalić. Mam ja miesiąc. Nie wiem jaką miała przeszłość ale wszystko było ok jak ją dostałem. Co może być z nią? Iskra jest, paliwo w zbiorniku jest, olej w normie, filtr powietrza sprawdzony. Zamieszczam zdjęcia:
    Briggs&stratton 3,5HP-ciężko odpala. Briggs&stratton 3,5HP-ciężko odpala.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 13  
    Kamień raczej nie. Świece już zamówiłem oryginalną B&S, olej i nowy filtr, chociaż ten by jeszcze mógł być, ale co nowy to nowy. Kosiarka raz pali za 5-10 razem a raz za 20-30, trochę to jest męczące. I raz kosi dobrze, nic się z nią nie dzieje a raz odpalę i kopci świece albo lekki dymi z komina, ale lekko.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 22  
    Jak odpalasz , spróbuj lekko odkręcić korek wlewowy paliwa (.... może brak odpowietrzenia?).
    Slawek
  • Poziom 13  
    Kolor ja wiem...no raczej biały ale nie zawsze tak mam że kopci.Kosiłem w sobote i 2 razy mi sama zgasła raz zapaliła na słabych obrotach a jak już ją odpalałem ostatni raz to odpaliła i bez problemu kosiłem obroty max i nie kopciła.Tak z korkiem musze spróbować bo zawsze zakręcam na max.I musze jeszcze jedno powiedzieć na początku jak ją kupiłem to nie wiedziałem i odpalałem ją na CHOKE i myślałem że tak ma być więc nie zmieniałem tylko tak kosiłem a dopiero potem siędowiedziałem że CHOKE to ssanie i trzeba wajche zmienić na MAX przez to też pewnie gasła i kopciło świece? I czy w moim gażniku jest membrana?Czy to jest gażnik pływakowy bez memb.?
  • Poziom 22  
    Kosiarka fajna, może to odkręcenie korka przy uruchomieniu poskutkuje. Miałem takie problem z z 5.0 xte. uruchamiała się za pierwszym szarpnięciem po nalaniu paliwa, a później w trakcie koszenia nie chciała odpalić- sprawdzenie czy jest paliwo, szarpnięcie i ....pali Tu ciebie mam! dlatego sugeruje abyś tego popróbował, poza tym nie nalewaj paliwa pod sam korek....
    pozdrawiam Slawek
  • Poziom 30  
    Być może zerwał się klin na wale, miałem kilkanaście kosiarek które miały taką wade.
  • Poziom 13  
    No ale klin mógłby się zerwać jak by nóż uderzył w jakiś kamień albo coś twardego a nic takiego nie miało miejsca.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 13  
    Ok. Jutro zobaczę czy jest zerwany czy nie. A jeśli nie klin i gaźnik to jakie mogą być jeszcze opcje z moja usterką?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 13  
    Aha.Ale jak narazie z tym kopceniem miałem 3 razy i jeszcze zapomniałem napisać że raz ją odpaliłem i zapaliła ale na "pół gazie" tak pykała sobie na 30-50% siły zgasiłem ją i potem odpaliła normalnie jeśli to ma jakieś większe znaczenie...?A jeżli ktoś ma jakaś instrukcje obsługi do tego modelu kosiarki to bym bardzo prosił o zamieszczenie tylko konkretnie do tego modelu i po polsku bo po angielsku mam pdf'a.Dokładny model to :
    Husqvarna Royal 48 z silnikiem Briggs&Strattion Quantum Power 3,5 HP.Zamieszcze jeszcze kilka zdięc jak ona wygląda:
    Briggs&stratton 3,5HP-ciężko odpala. Briggs&stratton 3,5HP-ciężko odpala. Briggs&stratton 3,5HP-ciężko odpala.



    Nie to nie o to chodzi koło dźwigni od ssania pisze "Asten ongelood 98" nie wiem co to znaczy:/.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 13  
    No jakaś poprawa jest:)...świeca,filtr powietrza wymieniony i kosiarka na zimnym za 5 razem odpaliła a jak ją potem przepalałem jeszcze 4 razy to za każdym razem od strzału odpalała i to jest wielki plus:) Ale...mam małe pytanie ta nowa świeca po tym tylko przepalaniu jest troche okopcona (patrz zdi.nr.1)czy to jest normalne tak powinna wygladać czy powinna być na błysk? Drugie moje pytanie to wajcha od gazu w pozycji środkowej między min. a max. powinna powodować zmniejszenie obrotów silnika o 50%?(patrz zdi.nr.2) Bo w moim przypadku tak jest , jak mam w połowie to spadają obroty,kopci na czarno i po przełorzeniu wajchy na max obroty się nie zwiekszają dopiero gasze ją i od nowa odpalam , czy jest z tym wszystko ok?Po trzecie jak długo kosiarka powinna być odpalona na ssaniu?I po czwarte jak odkęcić te sróbki na ostatnim zdi.?Bo naprawde są takie zapieczone że masakra i gwinty są ztarte:/2 odkręciłem i jeszcze te 2 mi zostały ale naprawde masakra jest z tym :/ Prosze o odp. na moje pytania:)

    Briggs&stratton 3,5HP-ciężko odpala. Briggs&stratton 3,5HP-ciężko odpala. Briggs&stratton 3,5HP-ciężko odpala.
  • Moderator Samochody
    Nie masz tam ręcznej pompki, do napełniania gaźnika przed pierwszym uruchomieniem?

    Im mniej ssania tym mniej powinna kopcić na czarno. Ssanie można wyłączyć po 2-3 minutach, ale wbrew opisowi nie jestem pewien czy to tak na prawdę tylko zwykłe ssanie.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 13  
    Do: tzok- w tej kosiarce nie ma pompki od ssania tylko jest wajcha ręczna. Jak odpalam to biorę na CHOKE i wcześniej tak kosiłem i było dobrze:D Teraz będę zmieniał z CHOKE na MAX :) Cytat "Możliwe że jest tam coś namieszane i ssanie załącza się gdy manetka jest po środku (czarny dym, nierówne obroty, czarna świeca)." - Bardzo prawdopodobne i to mi się nie podoba.A czy tak powinna wyglądać świeca jak na zdjęciu jak w powyższym poście? (Tak jak mówię założyłem nówkę i tylko odpaliłem kosiarkę na max.5-10 min. no i trochę ją zakopciło, ale przecież nie będę jej czyścił co chwile). Kurde do gaźnika nie mogę się na razie dostać bo nie mogę odkręcić tych śrób:/Musze jutro kupić klucz nasadkowy i spróbować bo tak normalnie to nie jak podejść pod te śrubeczki :/ Jak się dostane to dam zdjęcia...na razie mam tylko jakieś takie...
    Briggs&stratton 3,5HP-ciężko odpala. Briggs&stratton 3,5HP-ciężko odpala.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 13  
    Przepustnica ssania na wyłaczonej kosiarcze jest cały czas tak jak na zdięciu:

    Briggs&stratton 3,5HP-ciężko odpala. Briggs&stratton 3,5HP-ciężko odpala.

    Dodano po 58 [sekundy]:

    Bez względu czy jest MIN czy CHOKE. Nic się nie rusza.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 13  
    W/s przepustnicy to sprawdzałem na wył. silniku przkładałem wajche ale nic sie nie ruszala ta przepustnica moge spróbować bez filtra odplić i zobaczyc - nic się nie stanie? A tak wogóle to chyba coś mam:) Bo odpalałem ją jeszcze przed chwilą po wymianie oleju iii...odpaliła normalnie ale zaraz spadła na niskie obroty i zaczeła kopcić wyłaczyłem i odpaliłem jeszcze raz a tu pacze a wajcha od gazu sama idzie do góry tzn. w strone min. obrotów:)
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 13  
    Ok zrobie tylko nie moge odkręcic tego plastiku z góry :/
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 13  
    No jak ten plastik zdiąć?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 13  
    No to są 2 opcje : albo regulacja linki albo ten gaźnik... Tylko gdzie i za ile mogę dostać taki gaźnik? I czy ciężko jest go założyć? I jak dobrze wyregulować tą linkę?



    Jest kolejny sukces...obudowa ściągnięta:) I powiem tak że gaźnik może jest ok ale ta przepustnica się coś przycina. Tzn. jak biorę ręka to chodzi ale jak ciągnę za dźwignie to nie chce się domknąć może przez tą mała sprężynkę? Z tego co zauważyłem od pewnego czasu właśnie to to że ta przepustnica cały czas była otwarta i to mogło powodować słabe odpalanie a samoczynne przemieszczanie się dźwigni to może zła regulacja linki? Może ten gaźnik jest jednak dobry tylko trzeba tą sprężynkę wymienić? Na pierwszym zdjęciu. tak powinno to wyglądać ale w rzeczywistości ta część co powinna uderzać w przepustnice uderza w jej tylna część powodując jej zacinanie. Czekam na twoją podpowiedź co robić?

    Briggs&stratton 3,5HP-ciężko odpala.
  • Poziom 42  
    A może wystarczy to wszystko porządnie umyć?
    Jeżeli nie pomoże, to przynajmniej będzie coś konkretnego widać.
    Nie podoba mi się sposób zaczepienia dolnej sprężyny, ale niech Rycho T się wypowie.