Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

zacina mi filmy dvd na laptopie

05 Lip 2010 16:10 5033 15
  • Poziom 8  
    Parę dni temu kupilem nowego laptopa firmy acer z wbudowanym napedem optycznym. Niestety cieżko mu odtworzyć film dvd. Komputer krztusi sie, zacina, co jakiś czas ramkuje po jednej ramce. Proszę o rady jak to zmienić. Chodzi o filmy z plyty. Dodam tez by pisać jasno, bo jestem totalnie zielony i mogę nie skumać zbyt zawilych teorii. najlepiej punkt po punkcie co zrobić bym mógl normalnie obejrzeć film (dodam, że nie są to filmy HD i na spokojnie ogladam je na starym pentium 4 z 750 gb RAM). Ponizej specyfikacja:

Komputer:
    System operacyjny Microsoft Windows Vista Home Edition
    Dodatek service pack systemu operacyjnego Service Pack 1
    DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c)

Płyta główna:
    Typ procesora Intel Pentium III Xeon, 1400 MHz
    Nazwa płyty głównej Acer Aspire 4810T
    Mikroukład płyty głównej Nieznane
    Pamięć fizyczna 3001 MB
    Typ BIOS'u Insyde (04/29/09)

Ekran:
    Karta wideo Mobile Intel(R) 4 Series Express Chipset Family (1340312 KB)
    Karta wideo Mobile Intel(R) 4 Series Express Chipset Family (1340312 KB)
    Monitor Rodzajowy monitor PnP [NoDB]
  • Poziom 24  
    A z dysku filmy chodzą normalnie czy tak samo jak z płyt?
  • Poziom 35  
    Ja poprzednik opisuje. ;)
    Można film przegrać nawet w postaci obrazu dysku i z takiego wirtualnego napędu odtworzyć.

Jednak na początek skopiować na twardy dysk i sprawdzić ten zacinający sie fragment.
    (może już przy kopiowaniu być problem - mam nadzieję że płyta czysta i soczewka napędu też?)
  • Poziom 10  
    Moim skromnym zdaniem grafika to nie ,, predkośći ''problem też może tkwić w umierającym powoli napędzie -sam miałem podobne objawy.
  • Poziom 8