Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Telewizja z ciężarowce - Cyfrowy polsat - kilka pytań laika

kazach 05 Lip 2010 17:34 13007 6
  • #1 05 Lip 2010 17:34
    kazach
    Poziom 10  

Witam - podjąłem pracę w zawodzie kierowcy - chciałbym zamontować sobie zestaw TV sat w kabinie ciężarówki i w związku z tym mam kilka pytań :)

1. Pani z infolinii cyfrowego polsatu zaproponowała mini dekoder i antenę - nie potrafiła sprecyzować, czy mi się ta antena nada. Kosztuje u nich 49 zł - jest ona na jakiś magnes czy przyssawkę, żeby gdzieś do auta zamontować ? Pani mi nie udzieliła takich informacji.

2. Mini tuner polsatu podobno jest na 12V - mogę go podpiąć do instalacji auta 24V ? I czy jest on wyposażony w odpowiednia wtyczkę do gniazdka zapalniczki ?

Nie znam się na tym kompletnie - stąd te laickie pytania - wierzę, że mi pomożecie :)

Jeśli udzieliłem mało informacji, to w razie konieczności uzupełnię.

Dzięki i pozdrawiam

Dodano po 8 [minuty]:

Aha - mam laptopa Acer Extensa 7220 bez karty telewizyjnej. W sklepie mi zaproponowali kartę TV na USB za 85 zł - bedzie hulać ? :)

1 6
  • #2 05 Lip 2010 19:44
    arturavs
    Poziom 39  

Karta w laptopie będzie hulać. Z anteną gorzej. Jakie to auto? Jeżeli zawieszenie kabiny jest na poduszkach , to byle wiaterek i brak sygnału. I za każdą pauzą będziesz musiał ustawiać. Nie masz w aucie 12V? No chyba w dzisiejszych czasach to mało prawdopodobne.

-1
  • #3 06 Lip 2010 14:33
    kazach
    Poziom 10  

Mam 12V przy radiu i CB, ale nie mam jako tako gniazdka - auto to Daf 105. Podłączę sobie w takim razie bezsposrednio.

Mogę uciąć przewód z oryginalnego zasilacza, wpiąć się nim w sieć auta i bedzie ok ? czy mogę spalić tuner ? Model tunera P-300.