Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi A4 B5 1,9TDI 110PS, Spadek mocy, podaję błędy- help.

DriVeR83 05 Lip 2010 20:19 9849 17
  • #1 05 Lip 2010 20:19
    DriVeR83
    Poziom 9  

    AUDI A4 B5 1,9TDI 110 PS
    Proszę o pomoc. Diagnozowałem Vagiem.
    Auto traci moc powyzej 120km/h .
    Te błędy po skasowaniu od nowa powstają.

    błąd : 519 Czujnik cisnienia w przewodzie dolotowym - G71 zwarcie do plusa - BŁAD SPORADYCZNY.

    błąd : 575 - Cisnienie w przewodzie dolotowym, róznica dorególowania.

    bład :17978 - moduł sterujacy zablokowany, brak osprzetu.

    Proszę o pomoc.

    Prezes01(malpa)poczta.onet.eu

    0 17
  • #3 05 Lip 2010 21:00
    fuelinyourblood
    Poziom 35  

    wykasowac, pojezdzic, odczytac

    sprawdzic; co sie dzieje z cisnieniem, ze sztanga turbo, z przewodami podcisnieniowymi

    0
  • #5 05 Lip 2010 23:28
    tdi-vag
    Poziom 21  

    czujnik bardzo zadko w nich padaja ... pewnie standardowy probem z suszarka ...

    diagnoza Vag'iem naswietli problem

    4
  • #6 06 Lip 2010 09:56
    DriVeR83
    Poziom 9  

    Przewody cisnieniowe wymieniałem na nowe.
    N 75 był czyszczony. Dalej jest ten problem.

    Zauwazyłem także, ze pod turbiną jest taki gruby przewód gumowy ( obwod ok 5 - 6 cm) taki jakby lekko zakrecony, idzie pod belką. Jest on w oleju, zabrudzony.
    Moze tam jest nieszczelnosc jakas, i dlatego cisnienie glupieje.

    1
  • #7 11 Lip 2010 11:05
    mariusz362
    Poziom 12  

    Sprawdź szczelność przewodów w układzie doładowania,czyli od turbiny przez intercooler do kolektora ssącego.A może jest uszkodzony sam intercooler.A potem wykasować błędy i jazda próbna.

    0
  • #8 11 Lip 2010 19:06
    DriVeR83
    Poziom 9  

    Dzięki za odpowiedz.
    Sprawdzę to.

    Ostatnio odłączyłem akumulator na godzinkę, w związku z inną usterką. Nic nie pomogło.

    Potem odłączyłem akumulalot na 2,5 godziny. Co dziwne- usterka przeszła.
    Auto bardzo szybkie i juz jest okay. NIE TRACI MOCY. Wszystko w porządku.
    NIBY NIC TAKIEGO , A POMOGŁO.

    OBY TO JUZ NIE WRÓCIŁO.

    POZDRAWIAM I DZIEKUJE ZA POMOC.

    0
  • #10 11 Lip 2010 19:25
    autoas
    Poziom 42  

    Nawet nie da się ci pomóc......

    0
  • #11 11 Lip 2010 19:58
    brandy-p
    Poziom 31  

    Gdyby autor tematu przeczytałby wszystko co jest (tylko na polskich stronach) na temat utraty mocy w 1.9TDI , to by mógł doktorat razem z habilitacją napisać. ...ale po co szukać jak można żebrać, może ktoś naprawi online.

    0
  • #12 11 Lip 2010 21:33
    DriVeR83
    Poziom 9  

    Długo miałem ten problem z utratą mocy, ale ze względu na brak czasu i finanse ( kupno i remont mieszkania) nie mogłem się zająć tym problemem.
    Oddac samochód do mechanika, wymienic połowę części to kazdy potrafi.
    Ale naprawic to samemu i tanim kosztem to juz nie wszyscy mogą.

    Niektórzy mając taką usterkę regenerują turbinę, wymieniają elektrozaworki i inne czesci, a usterka i tak jest lub zaraz powraca. Nie mówiąc juz o kosztach. Wnioski takie mozna wyciągnąc czytając inne tematy na elektroda.pl i innych stronach.

    Ja tylko wymieniłem przewody cisnieniowe, przemyłem elektrozaworki, diagnostyka Vagiem. Usterka cały czas była. Nie pomogło. Przez pół roku.
    A teraz juz przeszło. Po odłączeniu akumulatora na 2.5 godziny. Choć liczę się z tym, że moze to wrócić. I pewnie wróci.

    Ale narazie auto chodzi jak marzenie. Codzienie duzo jeżdzę i specjalnie przekraczam 120 km/ h ( aby sprawdzic, czy usterka nadal jest) jezdze ponad 150 km/h .
    Jest okay. Zobaczymy jak długo.

    Dziękuję za pomoc.

    Teraz ma zero błędów.

    0
  • #13 12 Lip 2010 20:00
    Turbo92
    Poziom 17  

    Witam.
    Ostatnio miałem taki sam problem w tym samym silniku. Czyszczenie turbiny i wymiana zaworu podciśnienia pomogła tylko na jakiś czas. Problemem okazała się nieszczelność w gumach do intercoolera. Problem pojawiał się powyżej 3000 obr/min.
    Pozdrawiam

    0
  • #14 13 Lip 2010 02:13
    yarecky3
    Poziom 15  

    Kolega wspomniał, że ma zaolejony przewód więc pewnie wąż się przetarł albo pękł. W AFN najczęściej od filtra paliwa się przeciera, pod spodem i na pierwszy rzut oka tego nie widać. Ale jak jest olej to znaczy, że gdzieś musi lecieć.
    pozdro

    0
  • #15 13 Lip 2010 02:47
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #16 13 Lip 2010 07:25
    romoo
    Użytkownik obserwowany

    Tak i pewno ten przewód od filtra paliwa maśrednicę 6cm .
    A paliwo jest sprężarką tłoczone to silnika.

    0
  • #17 13 Lip 2010 07:51
    trans-serwis
    Poziom 39  

    Proponuję zapobiegawczo raz na tydzień odłączyć akumulator na całą noc, wtedy autko się nigdy nie zepsuje.

    0
  • #18 26 Lut 2011 18:36
    ele5
    Poziom 26  

    trans-serwis napisał:
    Proponuję zapobiegawczo raz na tydzień odłączyć akumulator na całą noc, wtedy autko się nigdy nie zepsuje.

    A ja zalecam co noc,albo nawet pod marketem dosłownie na pół godzinki i już możemy spokojnie spać bo mamy pełny reset kompa i autko śmiga jak nówka nierdzewka.........

    0