Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jakie radio zamiast Pioneer F900BT

rainer 06 Jul 2010 12:03 2514 12
  • #1
    rainer
    Level 14  
    Witam, posiadam radio, a raczej stację multimedialną Pioneer F900bt, którą chciałbym sprzedać i kupić zamiast niej radio które zagrało by lepiej od niej. Kupiłem tą stację ponieważ miała wbudowaną nawigację co mi się spodobało, ale niestety wogóle z niej nie korzystam (auto użytkowane tylko w mieście). Chciałbym kupić radio w wielkości 1 lub 2 DIN w cenie do 1300zł. Stan radia obojętny tzn. nowe lub używane. Pozostałe klocki to: wzmak-Audison VR209, przedni zestaw odseparowany-Morel Dotech Ovation. Bardzo proszę o propozycje.
  • #2
    bolek44
    Level 17  
    1DIN to chodzi ci o zwykłe radio czy z wysuwanym monitorem?
  • #3
    rainer
    Level 14  
    Chodzi mi o zwykłe, 1 albo 2 DIN
  • #4
    bolek44
    Level 17  
    Jeżeli zwykłe to Alpine CDA 9887(używka),CDA 117ri(nowe) albo Pioneer rs88(nowe)
  • #5
    rainer
    Level 14  
    Pionka już mam to może sobie bym odpuścił, chyba że ten RS88 zagra lepiej od Alpiny. A ty bolek44 które byś wybrał?
  • #6
    bolek44
    Level 17  
    Ja osobiście za taką kasę wziąłbym CDA 9887
  • #7
    sanders156
    Level 35  
    Napisz na czym ci zalezy , szukasz radia do aktywki czy pasywki
  • #8
    rainer
    Level 14  
    Morele są zasilanem Audisonem 2 kanałowym więc o aktywce nie mam mowy. Pytasz sanders na czym mi zależy, otóż konkretnie nie mam zdania co chciałbym poprawić w brzmieniu. Wiem tylko że są lepsze radia (lepiej grające) od mojego Pionka i na razie chciałbym ogólnie poprawić brzmienie poprzez wymianę radia. Wiem że po wymianie radia różnice są zauważalne, a raczej słyszalne, ponieważ miałem jakiś czas radio Kenwood KDC-W5534 U i kiedy podłączyłem obecnie zamontowanego Pioneera różnica była kolosalna. Np. przy podobnym poziomie głośności dzięki Pioneerowi mogłem pozwolić sobie na większy bas w stosunku do Kenwooda nie tracąc na jakości brzmienia (brak harczenia głośników czy jakichkolwiek zniekształceń), dlatego byłem pozytywnie zaskoczony.

    Dodano po 1 [godziny] 41 [minuty]:

    A może ALPINE CDA-9812RB? Czy to jest wyższy model od Alpine CDA-9887?
  • #9
    bolek44
    Level 17  
    Cda 9812 to niższy m odel.CDA 9887 jest duuużżżooo lepsze od 9812 i ma pare przydatnych funkcji
  • #10
    sanders156
    Level 35  
    Pytalem o twoje preferencje bardziej pod katem czy szukasz w radiu czasowek , prockow , usb innych nowinek czy bierzesz tez pod uwage radia pokroju nakamichi cd 400 , cd 500 , alpine 7909 7906 jezeli nie to warto pomyslec o Clarion DXZ958RMC , Kenwood XXV-01D
  • #11
    rainer
    Level 14  
    Jeżeli chodzi o usb to nie koniecznie muszę je mieć bo i tak słucham piosenek z płyt cd. Jeżeli chodzi o radia Nakamichi CD 400 i 500 to one chyba nie czytają piosenek nagranych w formacie mp3, czy tak?
    Jeżeli chodzi o ostateczny wybór radia to muszę mieć również na uwadze że wzmacniacz który posiadam nie posiada żadnych filtrów (gra całym pasmem) więc byłoby dobrze żeby radio posiadało jakieś funkcje dzięki którym mógłbym " zapanować nad głośnikami"...
  • #12
    sanders156
    Level 35  
    A wiec przemysl clariona 958 i kenia XXV-01D

    Dodano po 1 [minuty]:

    Nie polecam 9887 poniewaz nie jest to zadna rewelacja i z natury nie jestem przekonany do klockow ktore sprzedaje sie w marketach a ceny tych dwoch w momencie wejscia na rynek mowia same za siebie clarion 3000-4000zł a kenio cos tam mi obilo sie o uszy ze okolo 6ooozł
  • #13
    rainer
    Level 14  
    Wielkie dzięki za dpowiedzi. Chyba zdecyduje się na Clariona, tylko najpierw muszę sprzedać Pionka.