Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Seicento 900, stuki w zawieszeniu

Drag 06 Jul 2010 18:29 9115 5
  • #1
    Drag
    Level 16  
    Witam.
    Zdaję sobie sprawę z tego, że jest to trochę wróżenie „z fusów”, ale może ktoś spotkał się z takim problemem i podpowie. Mianowicie, przy jeździe po nierównościach wyraźnie słychać głuche stuki z prawej, tylnej strony samochodu, stuki są głośniejsze gdy wiozę pasażerów. Diagnosta na stacji oraz mój znajomy mechanik zgodnie twierdzą, że absolutnie nie ma żadnych luzów na tulejach tylnego wahacza, sprężyna i gumy dobre, amortyzatory założone nowe. Obaj mówią, że wymiana tulei nie ma sensu, taki urok Fiatów z większym przebiegiem ( u mnie 64000 km ) i naszych dróg. Mają rację ? Proszę o odpowiedź, HG.
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwiązania w przemyśle. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
  • #2
    User removed account
    User removed account  
  • #3
    bandi21
    Level 30  
    Wyjąć wahacz ,sprawdzić czy metalowa tuleja wewnętrzna trzyma się gumy,jeśli nie-wymienić.Najczęściej zrywa tuleję bliżej koła.Bez wyjęcia wahacza nie bardzo można to sprawdzić.
  • #4
    Drag
    Level 16  
    Dziękuję za odzew.
    Nie napisałem, że samochód był na stacji diagnostycznej "na trzepaku", tam właśnie diagnosta wespół z moim mechanikiem stwierdzili, że nie ma luzów, a jednak stuka. Na podnośniku też nic nie widać, może to nie jest związane z zawieszeniem ? Ale w Seicento poza tym nic nie ma, to autko proste jak maluch.
  • #5
    User removed account
    User removed account  
  • #6
    bandi21
    Level 30  
    Jasne że tak, bo ty to znasz.Ja po tylu wymienionych tulei to po stukaniu już wiem że trzeba to wyciągać.