Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zakup pierwszego auta. Jak nie wkopać się w bagno.

bodzio667 07 Lip 2010 01:08 1597 3
  • #1 07 Lip 2010 01:08
    bodzio667
    Poziom 18  

Cześć koledzy. Mam nie mały problem chciałem zakupić jakieś auto do 3000pln jako pierwsze. Samochód będzie przeznaczony do spokojnej jazdy ale nie jestem pewien czy nie przepłacam i na co zwrócić uwagę w danym modelu auta żeby się nie wkopać w bagno...

A wiec mam do zakupu Hyundai Lantra 1.5 benzyna + gaz (sedan) srebrny.
    rocznik 1992
    OC do końca tego miesiąca niestety...
    Przegląd do końca roku.
    Stan wizualny dobry, nie pordzewiały. Kilka drobnych wgnieceń. Nie bity.
    Cena ok 2800zl

Proszę o poradę na co szczególna uwagę zwrócić w tym modelu. Nie jestem mechanikiem nie znam się za bardzo. Może jakieś częste usterki tego auta podacie ? Wszystko w jakimś stopniu pomoże mi w decyzji.

Pozdrawiam.:|

0 3
  • #2 07 Lip 2010 02:39
    RobertLodz09
    Poziom 29  

Kolego auto ma już swoje lata! także nie masz co wymagać od niego. Proponuje podjechać na stacje diagnostyczną celem podstawowego sprawdzenia tego autka przed zakupem (hamulce ,zawieszenie ,itd.). Szczególną uwagę zwróć na stan "blachy" nadwozia ,gdyż auta te są mocno "gnilne"! Możesz kupić "podszykowanego" wizualnie "złoma". Pozdrawiam!

0
  • #3 07 Lip 2010 21:28
    bodzio667
    Poziom 18  

Wiadomo. Dzięki kolego. Auto jest sąsiada z ulicy. Tam gdzie jest pogięte czy przyrdzewiałe to tego nie zamaskuje. Ja zrobię mu nieoczekiwana wizytę :D Chodzi bardziej o sprawy które mogę sam dostrzec... typu że nie ma ręcznego albo dziurawy tłumik czy coś w tym stylu ;D może głupie przykłady. Ale tak jak mówiłem nie znam się.

Dziękuje za odpowiedz. Jeśli ktoś zna jeszcze coś ważnego dotyczącego tego auta prosiłbym o wypowiedz.

Ps. Wiecie może ile kosztuje wymiana rozrządu w tym wehikule ?

Pozdrawiam.

0