Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Fibaro Fibaro
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ustawienie zapłonu w Audi 80 b4 2.0 Digifant

konradx 07 Lip 2010 07:52 12469 6
  • #1 07 Lip 2010 07:52
    konradx
    Poziom 18  

    Witam!
    Proszę nie pisac mi na wstepie "użyj opcji szukaj na forum" bo już to robiłem, przewertowałem kilkadziesiąt tematów i postów, ale nie uzyskałem odpowiedzi konkretnej, która brzmi: Jaka jest procedura ustawienia zapłonu w Audi 80 B4 2.0 z roku 1992? Wiem, że jest tam digifant i blokuje się go tak:
    1. Włączam silnik ( nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły)
    2. Odłączam nidebieską wtyczkę od czujnika temperatury
    3. Przegazowywuje 3 razy powyżej 3500obr/min
    4 W tym momencie Digifant jest w stanie zablokowania
    5. Co dalej.......????
    Mam taki samochód i uszkodził mi się wczoraj czujnik halla ( auto zgasło na trasie i nie chciało zapalić) Dokupiłem drugi czujnik ( w zasadzie to jest cały moduł wraz z rozdzielaczem zapłonu) i teraz stoję przed faktem ustawienia zapłonu, dodam że auto zapala i dośc żwawo sie zbiera ale ma takie momenty jakby " chciał strzelić w kolektor ssący" . Mam zainstalowaną instalację LPG na Bingo S4, na której działa bardzo dobrze, boje się żeby mi nie zdetonowało w przepływomierz.

    Czekam na odpowiedzi i pozdrawiam

    3 6
  • Fibaro
  • Fibaro
  • #3 07 Lip 2010 09:13
    konradx
    Poziom 18  

    kines17 dzieki wielkie za zainteresowanie tematem, ale to jest od wersji z podcisnieniowym przyspieszaczem zapłonu - taką membranką i węzykiem gumowym, powszechnie stosowany w wersji B3 1.8L,

    0
  • Fibaro
  • #4 07 Lip 2010 23:13
    konradx
    Poziom 18  

    Widzę, że mój temat jest za trudny. To mam jeszcze inne pytanie. Mam VAG kkl i chciałem odczytać w Polskim VAGu 4.9 jaki jest kąt wyprzedzenia zapłonu. Zna ktoś ten program na tyle?

    0
  • #6 08 Lip 2010 11:53
    carrot
    Moderator Samochody

    Utrzymujesz 2500 rpm z odpiętą wtyczką z czujnika temp cieczy i ustawiasz lampą na znak na kole zamachowym, jak zapniesz wtyczkę, to kwz powinien się zmienić o ok 20°

    0
  • #7 09 Lip 2010 08:13
    toku74
    Poziom 31  

    odepnij czujnik temperatury, przygazuj kilka razy żeby nie zgasł, jak chodzi na wolnych obrotach ustaw na 6stopni wyprzedzenia, będzie działal prawidłowo.

    2
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo