Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Uniden UBC 30 XLT - Nie słychać pasma.

08 Lip 2010 15:38 1939 4
  • Poziom 9  
    Witam mam wielki problem ze skanerem Uniden UBC 30 XLT. Normalnie działał skanował wszystko słyszałem (Skaner ma z 2 tyg) dzisiaj go wyłączyłem jakoś na chwilę, włączyłem go niby wszystko normalnie ale na kanałach cisza. No to przerzuciłem mu na radio RMF FM i nic, Włączyłem na radio RSC i nic nic nie złychać wyłączyłem blokadę szumów i normalnie szumi no to głośnik działa.

Zmieniłem antenę na tą z zestawu (Normalnie miałem założoną kupioną do 8000 mhz) coś takiego nie znam się. No to na tej od niego też nic cisza. Zacząłem szukać jakiegokolwiek kanału do słuchania i nicccc nie znajduje. Niby wszystko skanuje ale nie słychać. Do tego dostałem w zamianę ze sklepu nowy i tak samo jak z tym pochodził troszkę i nagle znowu cisza, tym razem przejrzałem całe jego pasmo i nic nie słyszy. Proszę pomóżcie mi ;/

PS: Właściciel sklepu zaproponował mi zakupienie innego modelu tj. Uniden UBC 69 XLT - Czym on się różni i czy to coś zmieni ? I czy będę na nim słyszał pasmo:

149,1125
    172,250
    168,800
  • Poziom 28  
    Jak najbardziej będziesz słyszał te częstotliwości.(pierwszy wynik z google po wpisaniu UBC 69 XLT) Burze były jak antena była podłączona do skanera ?
  • Moderator
    Jaki to wielki problem?
    Skaner nowy na gwarancji - nie działa, do wymiany.
    Proponują inny model? pytam o parametry, sprawdzam w dokumentacji i wszystko wiem.
    Gdzie tu w ogóle jakiś problem wymagający pomocy?
    Jak zaczniemy takie problemy walić na elektrodę, to niedługo dyski nie wytrzymają.
    Nie jest to złośliwa informacja, ale pomyśleć nie zaszkodzi.

Dość dawno już czytałem post,

autor XXX "wczoraj kupiłem odkurzacz dzisiaj słabo wciąga śmieci. Co może być?
    Odp: a worek sprawdziłeś?
    XXX - Przecież wczoraj kupiłem.