Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf IV Variant moduł komfortu i zamek klapy tył

09 Lip 2010 10:01 11668 5

  • Poziom 34  
    Witam,

    Mam taki problem z golfem, historia auta nieznana.

    Centralny zamek nie zamyka klapy. lampka działa prawidłowo. Bębenek uszkodzony /zapieczony/ i stoi w pozycji pionowej,co chyba nie powinno powodować takiego problemu.

    KTS pokazuje kilka błędów siłownika klapy tylnej,kompletnie źle opisanych w dodatku , wygląda mi to na niepasujący lub źle kodowany moduł komfortu. Spotkał się ktoś z takim przypadkiem ?

    Wszystkie mikroswitche działają ok, przewody w przelotkach czyste.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 27  
    A sprawdzałeś ten siłownik w tylnej klapie może faktycznie jest uszkodzony?????
  • Relpol przekaźniki

  • Poziom 34  
    w klapie jest tylko siłownik który otwiera rygiel, z takimi widełkami na końcu, i on działa kiedy nacisnę mikrostyk otwierania klapy od zewnątrz. Problem w tym że działa nawet wtedy kiedy centralny jest zamknięty.
    Chyba że w tej klapie ma być jeszcze jeden siłownik ?
  • Pomocny post
    Poziom 27  
    W tylnej kalapie jest tylko jeden siłownik, problem możesz mieć w module konfortu, może być w nim zwykła wilgoć i coś zaczyna świrować, lub mikro styki w tylnej klapie świrują możliwe też że od wilgoci.

    Dodano po 4 [godziny] 23 [minuty]:

    No to kolego skoro doszedłeś do ładu to pochwal się co tam znalazłeś w tym golfiku:D

  • Poziom 34  
    Uszkodzony moduł komfortu, w dodatku ktoś już w nim był, i dołożył włączany na krótko przekaźnik otwierający klapę :)
  • Poziom 35  
    Mam auto j.w. z 2000 r. z centralnym zamkiem, w którym tuż po kupnie przestał działać zamek klapy bagażnika, a czasem otwierał się po uderzeniu w symbol VW. Okazało się, że w wyniku zabrudzenia i sklejenia się osłony gumowej " klamki" zacinał się element tego zamka, który po próbie otwarcia bagażnika nie naciskał na mikrowyłącznik. Tym samym nie podawał on zasilania na siłownik zamka. Po wymontowaniu z drzwi i rozebraniu "kasety z klamką" (nie pamiętam jaka jest poprawna nazwa) oraz wyczyszczeniu, naoliwieniu (zabezpieczeniu przed korozją) i zamontowaniu zamek działa - reaguje na sygnał z pilota i klapę bagażnika można otworzyć. Pozostał mi jeszcze jeden problem - nie mogę otworzyć klapy bagażnika przy pomocy kluczyka. Z tego co się orientuję, jest to wynikiem nieotwierania zamka od czasu do czasu z kluczyka. Ustaliłem, że skorodował bębenek zamka i nie można obrócić kluczyka w zamku. Myślę, że jak będzie stosowna aura i będę dysponował czasem to i z tym problemem się uporam, nawet z ciekawości.