Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Sherman TIG200P AC/DC - ustawienia.

Sufcio 10 Jul 2010 15:30 7822 14
    Sufcio
    Level 2  
    niedawno temu kupiłem Shermana TIG200p AC/DC, ale nie wiem,
    jak ustawić na spawanie aluminium, jak ustawić częstotliwość, jaki jest czas trwania impulsu prądu (ustawiania balansu nie ma), żądaną składową prądu i wartości podstawy prądu. A i czy jest jakaś reguła na to? Jestem początkujący i nigdy nie spawałem aluminium...
    Z góry dziękuję za pomoc.
    manta
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Ten Twój Sherman to Magnum, poszukaj na forum, było.
    Sufcio
    Level 2  
    Czy Magnum to spawalniczy prostownik inwertorowy?
    manta
    Tak, o takich samych parametrach jak twój.
    Sufcio
    Level 2  
    Czy przy spawaniu cieńszego aluminium trzeba zmieniać balast?
    manta
    Nie balast, chodzi ci raczej o wprowadzenie ciepła w elektrodę, ale nie przekraczaj 60%.
    Sufcio
    Level 2  
    Dzięki za odpowiedz.Czy są możliwości sprawdzenia aluminium (skład) żeby dowiedzieć się jaki dodawać skład spoiwa chemicznego?
    manta
    Tylko próby spawania.
    Ares42
    Level 10  
    Quote:
    ten Twój Sherman to Magnum, poszukaj na forum, było.

Ludzie co wy kupujecie?!

Nie zdajecie sobie sprawy, że kupno shermana to żadna oszczędność! Uświadomcie w końcu sobie, że nie "kupiliście taniej spawarki" ale "bardzo drogi kawałek blachy"! Na forum roi się wprost od negatywnych opinii o tych spawarkach więc jak możecie dawać się tak nabierać?

Shermany/magnumy/vipery/weldsy to TE SAME ZABAWKI!
    A tutaj zdjęcie wnętrza shermana - jednym słowem ZABAWKA!

(sory, wiem - ponosi mnie. Ale sam wyrzuciłem już w takie wynalazki mnóstwo kasy i nie życzę tego nikomu)
    manta