Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Nagrywanie głosu - wideorecenzje i podcast

SirMike 10 Jul 2010 21:37 1544 2
    SirMike
    Level 2  
    Witajcie, trafiłem na to forum przekopując internet w poszukiwaniu mikrofonu.
    Czy ktoś zechciałby mi wytłumaczyć (nie znam się na tym jeszcze) jaki powinienem wybrac mikrofon do zastosowań jakie opisze poniżej?

Prowadzę stronę, na której umieszczam wideorecenzje gier i potrzebuję mikrofonu do nagrywania głosu lektora. Dodatkowo mikrofon będzie używany do nagrywania podcastu. Główne wymaganie to brak szumu i żeby dźwięk brzmiał w miarę czysto bez specjalnego pomieszczenia. Z tego co wyczytałem to chyba lepiej się nada mikrofon pojemnościowy (proszę zweryfikować moją wiedzę jeśli się mylę) ponieważ potrzebuję go tylko i wyłącznie do nagrywania głosu w pomieszczeniu.

Znalazłem na allegro coś takiego: http://allegro.pl/item1116619540_sinn7_mpod_mikrofon_pojemnosciowy_usb_raty.html

Czy ten mikrofon będzie się nadawał czy może nie ma sensu aż tyle inwestować i ten sam efekt osiągnąć czymś innym? Np. jakas "samoróbka" :) Nie posiadam żadnego wzmacniacza ani miksera więc gdybym miał kupić coś innego to dochodzi dodatkowy koszt.

Pomoże mi ktoś podjąć decyzję? Bardzo chętnie poczytam trochę teorii na ten temat jeśli ktoś będzie mógł podpowiedzieć ciekawe linki.

PS - gdyby ktoś był zainteresowany to obecnie, na gównianym mikrofonie z marketu osiągam efekt taki jak na podlinkowanym filmiku: http://dubscore.pl/Videos/Details/22,ModNation_Racers_-_DubRecenzja
    KORG1
    Level 11  
    No to napewno przyda się koledze mixer żeby ustawiać barwy mowy. Czy koledze potrzebne są jakieś kolumny i napęd do nich czy kolega może posiada coś juz?

Dodano po 4 [minuty]:

Bo gdyby był potrzebny napęd z kolumnami to polecam powermixer

np: AZUSA -6s + jakieś kolummny przykładowo stxy 180