Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Opel Movano 2,5cdti Brak mocy

drafal79 11 Jul 2010 19:59 11820 14
  • #1
    drafal79
    Level 11  
    Witam mam opla movano 2,5cdti jak odpale silnik i dodaje gazu to czasami tylko obrotomierz dojdzie do 2000 obrotów, i dalej nie idzie a czasami jest ok , niewiem co jest nietak przeplywomierz?
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwiązania w przemyśle. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
  • #2
    brandy-p
    Level 31  
    Bez podłączenia do kompa trudno powiedzieć. W ciemno stawiałbym na czujnik CR, ale to tylko moja żyłka hazardzisty.
  • #3
    drafal79
    Level 11  
    czujnik CR czyli czujnik cisnienia ale czego powietrza ?
  • #5
    drafal79
    Level 11  
    Podłączyłem do komputera i mam wyciag jest kilka błędów , błąd 77, a,18,c co to za błędy może ktoś wie ?

    Dodano po 22 [minuty]:

    Podłączyłem do komputera i mam wyciag jest kilka błędów , błąd [77, a,18,c] co to za błędy może ktoś wie ?
  • #7
    drafal79
    Level 11  
    Ok dzieki ale które z tych błedów co oznaczaja ?

    Dodano po 1 [minuty]:

    OK niezauważyłem linku dzieki
  • #8
    john1234
    Level 21  
    Na poczatek wymien czujnik cisnienia doladowania jest tanszy a jesli nie poprawi sytuacji to zawor EGR tez do wymiany.
  • #9
    limo1988
    Level 10  
    Kolego na 99,9% jest to czujnik ciśnienia doładowania, jeszcze możesz sprawdzić turbinkę ile ładuje na postoju i ile przy obciążeniu czyli jak jedziesz autkiem.
  • #10
    drafal79
    Level 11  
    ok sprawdze i dam znac dzieki.
  • #11
    tomasz0703
    Level 25  
    Ja bym się skupił na P0190 jak któryś z kolegów pisał czujnik na szynie CR (trzy pinowy) jest dosyć drogi.Musisz zobaczyć jakie widzi ciśnienie przy powinno być w zakresie 300-1400 barów .Jak kopci na czarno to może lać wtrysk i może być brak ciśnienia na CR.
  • #12
    klosek6
    Level 13  
    i jak rozwiązałeś problem ? jeżeli tak to napisz co było?
  • #13
    drafal79
    Level 11  
    jeszcze niestety nie jakrozwiaze to dam znac
  • #14
    dudekex
    Level 10  
    witam, mam problem z moim movano 2.2 dti, 2002 rok,silnik G9T. Wsiadam rano do auta , póki zimny chodzi, jedzie normalnie, tak jak powinien czyli pełna moc nie kopci, pracuje prawidłowo, zagrzeje sie lub przejade ok 5 km, zgasze auto, zapale ponownie i jedzie jak zwykły diesel, nie ładuje. Obroty max 3000 i nie wkreca sie dalej,jedzie bez problemu ale nie przyspiesza jak powinien, pod wzniesienie redukcja do 2 biegu, czy wiecej gazu to słabszy. Nieraz ma takie zaskoki ze odpuszcze gaz do konca i powoli przyspieszam, wskoczy na obroty i chodzi prawidłowo, ale zaraz (nie zawsze) znowu zmuli i sie ciagnie jak zółw. Nie ma w moim modelu czujnika na rurze od turba, jest egr i niewiem czy tam nie szukac przyczyny.Filtr paliwa,powietrza wymieniony.Prosze o pomoc. Zadnych błedów(clip).
  • #15
    drafal79
    Level 11  
    Witam przepraszam że tak późno problem rozwiązany okazał sie walnięty zawór EGR.