Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Passat b3 problem z maglownicą i płynem

jerzygie 12 Lip 2010 19:48 6006 11
  • #1 12 Lip 2010 19:48
    jerzygie
    Poziom 1  

    Witam wszystkich mam problem z wspomaganiem w passacie b3 wymieniłem maglownice , kupiłem na szrocie ale w trakcie montowania pomyliłem rurki stalowe , efekt był taki że kierownica sama kręciła i było ciężko utrzymać w dłoniach. Ale jak się póżniej dopatrzyłem i przełożyłem na właściwe miejsce to po odpowietrzeniu wspomaganie słabo działa na małych obrotach lub wogóle nie działa. Płyn zalałem czerwony jaki był nie wiem korek jest czarny z napisem :SERWO

    0 11
  • #2 12 Lip 2010 20:47
    manta
    Poziom 39  

    Pompa do wymiany, małe obroty niskie ciśnienie.

    0
  • #3 13 Lip 2010 21:48
    toku74
    Poziom 31  

    jak dałeś radę zamienić te rurki - choć nie wiem jak musiałeś je maltretować- to poradzisz sobie z pompą. Tej już nie bież ze szrotu, bo tam pewnie będą mieli takie jak twoja. Kup lepiej jakiś nowy zamiennik. Z tego co się orientuję na szrocie zawołają ze 120zł zamiennik ok. 350

    0
  • #4 19 Lip 2010 22:47
    pioart
    Poziom 37  

    toku74 napisał:
    jak dałeś radę zamienić te rurki - choć nie wiem jak musiałeś je maltretować- to poradzisz sobie z pompą. Tej już nie bież ze szrotu, bo tam pewnie będą mieli takie jak twoja. Kup lepiej jakiś nowy zamiennik. Z tego co się orientuję na szrocie zawołają ze 120zł zamiennik ok. 350

    Nie wiem z kąt Ty te ceny wziąłeś ?
    Co do pompy to „manta” ma chyba rację .
    Zastanawia mnie w jaki sposób zostały pomylone rurki , bo z tego co pamiętam są „idiotoodporne” .

    0
  • #5 19 Lip 2010 23:35
    ociz
    Moderator Samochody

    Jeszcze nie widziałem żeby maglownica w starszych VW "pożyła" dłużej niż pół roku na ATF-e. Zaczyna się od wycieków a później już nawet sama sobie skręca. :D

    0
  • #6 19 Lip 2010 23:35
    toku74
    Poziom 31  

    byłem na złomowcu- zawołali 120. poszedłem do sklepu i jakąś maxgear kupiłem za niecałe 350. Jak trzeba to paragon dołączę.

    0
  • #7 19 Lip 2010 23:40
    ociz
    Moderator Samochody

    Jak za maxgear to i tak drogo bo gorszego chłamu to już chyba nie znajdziesz. :P

    0
  • #8 19 Lip 2010 23:50
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda

    ociz napisał:
    Jeszcze nie widziałem żeby maglownica w starszych VW "pożyła" dłużej niż pół roku na ATF-e.

    No co Ty! Latają jak trzeba. Nawet swego czasu osobiście miałem na stanie, a i u klienta nie słyszałem żeby klękła.

    0
  • #9 19 Lip 2010 23:56
    ociz
    Moderator Samochody

    A ja się ich już dużo nawymieniałem po zalaniu ATF-a, uszczelniacze robiły się jak "wyżuta guma".

    0
  • #10 21 Sie 2011 15:05
    FrOsT18
    Poziom 14  

    Podbijam bo mam podobny problem, a mianowicie:

    Passat B3 1.9td i objawy takie że wchodząc w zakręt(skręcając kołami) mam jakby zaniki wspomagania i to takie że potrafi szarpnąć kierownicą znacznie, tak jakby przez 3-5 sek wspomaganie się całkowicie wyłączało.
    Pompa wspomagania była wymieniona jakieś 5-6 lat temu(oryginalna się rozleciała) na tani zamiennik (około 300zł) może już się podała ?

    Czy to wina kolumny kierowniczej, choć wątpię (żadnych wycieków z niej itp.)

    Z góry dzięki za jakąś rade od czego zacząć :wink:

    0
  • #11 21 Sie 2011 21:38
    pioart
    Poziom 37  

    FrOsT18 napisał:
    Z góry dzięki za jakąś rade od czego zacząć :wink:

    Zacząć od napędu pompy , to znaczy od paska , jaki stan oleju i nie chodzi o poziom .

    0
  • #12 21 Sie 2011 21:48
    FrOsT18
    Poziom 14  

    pioart napisał:
    FrOsT18 napisał:
    Z góry dzięki za jakąś rade od czego zacząć :wink:

    Zacząć od napędu pompy , to znaczy od paska , jaki stan oleju i nie chodzi o poziom .


    Napęd sprawdzę jutro, nie słychać jedna by pasek się ślizgał. Olej od czasu wymiany pompy ten sam zrobił może 50 000tys km.

    0