Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

instalacja gazowa przelacza na niskich obratach

03 Wrz 2004 12:56 2219 10
  • Poziom 13  
    witam!! po zalozeniu instalacji gazowej lovtek, czy jakos tak(miala byc lovato) samochod zachowuje sie conajmniej dzieni, otoz, po pierwsze jak sie go odpala rano, kiedy jest zimny, to osiaga 2000obratow i przelacza na gaz, ale kiedy sie rozgrzeje to do przelaczenie potrzebuje ok3000obrotow(dziwne!!) po drugie jak przelacza na gaz, to szarpie,(nie robi tego plynnie), a najwyrazniej widac to kiedy przelacza sie w czasie jazdw(normalnie na postaju slychac, jak obroty spadaja i pozniej znow wracaja na powiedzmy 3 tys). dodam, ze probowalem krecic tym czyms od regulacji czasu nakladania i teraz jest stawione na maxa(bardziej nalozyc juz sie nie da) prosze o jakies sugestie, a moze gatowa instrukcje naprawy, z gory dzieki dodam, ze samochod to skoda felicja 1.3mpi, przebieg ok 140tys, gaz
  • Poziom 17  
    Poziom załączenia obrotów ustawia sie w centralce , taki potencjometr od strony wiazki kabli. Jesli to ustawiles na maxa to została regulacja kompa.
  • Poziom 18  
    Witam. Mam Skodę felicję i też niedawno założyłem instalację.Też miałem problemy z obrotami.Wariowały albo samochód gasł albo wchodziłna wysokie obroty .Przyczyną okazała się brudna przepustnica.Po jej wyczyszczeniu i zresetowaniu komputera wszystko jest OK.Pozdrawiam
  • Poziom 14  
    Hej :)
    jeżeli chodzi o obroty kiedy ma się przełączać to jest potencjometr w centralce (on reguluję od 800 - 35000obr/min.)
    jeżeli szczela w rurę albo capi jak jajami to masz źle wyregulowaną mieszankę gazu!! morze to rozwalić Ci filtr powietrza!!
    falują obroty - to sprawdź szczelność filtra powietrza tam gdzie jest rurka od gazu (zalej ją wokół klejem) i mikser ściśnij opaską samozatrzaskującą plastikową do gumy i ustaw jak najwyżej od przepustnicy, żeby nie zamykał dopływ powietrza do biegu jałowego. to powinno pomuc
    jeżeli nie to wymień filtr gazu i mębrane od strony gazu może być zalana i twarda i nie będzie dobrze mieszać mieszanką gazu.
    jeżeli jest zalana płunem od chłodnicy to musisz wymienić drugą mębranę od strony wody.
    to zawsze działa
  • Poziom 10  
    witam..posiadam felę 1.3mpi+lpg.Również miałem szarpania autem podczas przejścia z benzyny na gaz,ale gazownik kompem opóźnił czas reakcji danych z sondy lambda (tak mi mówił) i problemy minęły.Ważne jest zamontowanie mieszlnika musi być jak najbliżej wlotu powietrza do przepustnicy.Mam zamontowane rónież klapy p.wybuchowe.Ważne jest jaką masz elektronikę sterującą.Pozdro...
  • Poziom 10  
    Bukowski Wieslaw napisał:
    witam..posiadam felę 1.3mpi+lpg.Również miałem szarpania autem podczas przejścia z benzyny na gaz,ale gazownik kompem opóźnił czas reakcji danych z sondy lambda (tak mi mówił) i problemy minęły.Ważne jest zamontowanie mieszlnika musi być jak najbliżej wlotu powietrza do przepustnicy.Mam zamontowane rónież klapy p.wybuchowe.Ważne jest jaką masz elektronikę sterującą.Pozdro...

    Aha..dodaję że mam lpg firmy LOVATO.Jak zauważyłem gazownik ustawienia robił kompem.

  • Poziom 21  
    marek 310 odpisz jaką masz zainstalowaną elektronikę gazową /nazwa komputera /i jaki przełącznik.Lov tec to czeska podróbka parownika Lovato.
  • Poziom 22  
    a wiec lov-tec lovato itd to niezbyt ciekawe pozycje...albo brc albo acg
  • Poziom 13  
    centralka to tsefanelli city, emulator stag2-E4. da sie cos z tym zrobic? duzo zachodu jest z wymiana centralki na al700??
  • Poziom 31  
    a niby dlaczego Lovato to nieciekawe pozycje?????
  • Poziom 18  
    czyszczenie przepustnicy,silnik krokowy