Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes W124 1993r - klimatyzacja automatyczna

13 Lip 2010 10:40 3884 4
  • Specjalista - Alarmy Samochodowe
    Auto jak w temacie, po włączeniu zapłonu wentylator nawiewu dmucha pełną mocą działa regulacja siły nadmuchu (wszystko jest ok), po uruchomieniu silnika wentylator pracuje na najniższych obrotach. Obstawiam usterkę panela klimatyzacji, przelutowałem go oczyściłem i to samo. Mam taki plan by odłączyć informacje o pracy silnika. Potrzebuję schemat W124 w wersji z automatyczna klimą (sam schemat panelu klimy wentylatora itd)
  • Spec od Mercedesów
    O ile pamietam to ten panel nie dostaje informacji o pracy silnika. Regulator dmuchawy jest sterowany napieciowo (cienki kabelek) i napięcie na nim zmienia się od ok. 0,5 volta do ok. 7 volt dla pełnej mocy - zmierz to. Bardzo powszechna usterka to uszkodzenie styku 15X w stacyjce (służy on tylko do zasilania dmuchawy) Po odpaleniu silnika może nastąpić całkowite odcięcie zasilania dmuchawy - czasami wystarczy lekko cofnąć kluczyk i prąd wraca. Tak wiec druga rzecz do zrobienia to pomierzyc napięcie na grubym kabli zasilajacym regulator (oczywiście pod obciążeniem) Żeby nie dogrzebywac się do regulatora pomiar można wykonać na potrojnej wtyczce umiszcznej pod krawedzia podszybia (nad kolumna kierownicy) od strony komory silnika.
  • Spec od Mercedesów
    carrier napisał:
    15tka ze stacyjki ok,

    Oprócz 15-stki ze stacyjki jest jeszcze 15R, 15X a czasami jeszcze 15T
    Tak więc dobrze by było, żebyś był pewien że sprawdzony został właściwy kabel.