Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wspomaganie audi a4 AFN nie działa gdy silnik gorący

kamil7912 13 Lip 2010 11:40 6923 17
  • #1 13 Lip 2010 11:40
    kamil7912
    Poziom 11  

    Witam,gdy jest zimny silnik wszystko działa jak należy jednak wczoraj czekałem na żone około 40 min na włączonym silniku z klimą i wspomaganie na wolnych przestało działać jak dodałem gazu to lepiej ale pompa strasznie wyła.Po dojechaniu do domu i po jakiejś godz już o niebo lepiej,dzisiaj po nocy ok.Czy to tylko płyn do wymiany czy pompa siada?

    0 17
  • #3 13 Lip 2010 12:06
    kamil7912
    Poziom 11  

    Czyli nawet nie próbować z nowym płynem tylko od razu szukać nowej pompy?Mam to auto trzy lata,nigdy nie ubyło płynu i nie wiem kiedy ostatnio był zmieniany.Ja zrobiłem jakieś 40tyś .

    0
  • #4 13 Lip 2010 21:16
    myfirma2006
    Poziom 13  

    kolego nowy płyn 20zł mzoe sie wylać moze cos uszczelniającego prubować


    uzywana pompa 150zł allegro

    0
  • #6 13 Lip 2010 21:28
    myfirma2006
    Poziom 13  

    T5 napisał:
    A może sitko w zbiorniczku zapchane?


    możesz kolego zobrazowac gdzie to sie znajduje jak to wyjąć?

    0
  • #7 13 Lip 2010 21:32
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #9 13 Lip 2010 22:51
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #10 14 Lip 2010 07:27
    kamil7912
    Poziom 11  

    Wczoraj odkręciłem korek jak dojechałem do pracy,bardzo mocno tam pracuje ten płyn,nie jest spieniony .Skoro to pompa to dlaczego dopuki się nie zagrzeje to działa cichutko i można kręcić paznokciem w miejscu?W sobote zmienie płyn ,bo wczoraj jedem mechanik oznajmił ,że na bank to jego wina bo jak się zagrzeje to traci właściwośći i jest jak woda a jak pompa pada to wyje cały czas.Ktoś sie z tym zgodzi?

    0
  • #11 14 Lip 2010 08:50
    myfirma2006
    Poziom 13  

    pompa wyje jak nie ma płynu

    a płyn to nic innego jak olej , w starych samochodach leją mineralne (i jakto one zimne gęste a ciepłe żadkie jak woda)

    0
  • #12 14 Lip 2010 09:14
    kamil7912
    Poziom 11  

    Czyli to nie jest uszkodzona pompa?

    0
  • #13 17 Lip 2010 14:34
    kamil7912
    Poziom 11  

    Olej wymieniony na orginalny jest chyba jeszcze gorzej bo juz zanika wspoma zaraz jak silnik dojdzie do 90stopni czyli po 2 km jazdy.Odziwo stary płyn był czerwony a auto było sprowadzone z niemiec ,dziwne ,ze tam taki olej zalali.Zaczynam poszukiwanie pompy.Czy da rade ją wymienić samemu?Zauważyłem też ze ten długi wąż który idzie od pompy się poci pośrodku a ten drugi co wchodzi do zbiorniczka był tak lużny na opasce że bez problemu szło go ręką zdjąć.Dziwne,że 3 lata chodziło to wspomaganie bez problemu.

    0
  • #14 17 Lip 2010 19:24
    cordoba_2004
    Poziom 27  

    zaraz a są jakieś procedury sprawdzania pomp wspomagania ?

    bo porada w stylu pompa do wymiany może i ok ale przydało by się ją posprawdzać zanim się ją ot tak zeszrotuje

    0
  • #15 18 Lip 2010 20:22
    kamil7912
    Poziom 11  

    Właśnie nie wiem jak sprawdzić taką pompe ,tutaj nikt też konkretnie nie napisał dlatego jutro podjade do mechaniora który mi to sprawdzi .

    0
  • #16 19 Lip 2010 20:50
    kamil7912
    Poziom 11  

    Mechanik stwiedził ,że ,jak rozkręci pompe to zobaczy czy to ona jesli nie to maglownica padła, masakra.Szykuje się grubsza sprawa...

    0
  • #17 19 Lip 2010 21:00
    manta
    Poziom 39  

    Jak nie ma procedury sprawdzenia pompy, jest. Manometr po stronie tłocznej, uruchomiony silnik, zamykamy odpływ i robimy odczyt. Ciśnienie masz na tabliczce pompy. Cała procedura do przeprowadzenia na ciepłym płynie.

    0
  • #18 23 Lip 2010 19:33
    kamil7912
    Poziom 11  

    Temat do zamknięcia,pompka wymieniona i po problemie.

    1