Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Passat 3C 2.0 TDI 2006 mułowaty słabe pompowtryskiwacze ?

14 Lip 2010 21:36 10041 20
  • Poziom 12  
    Witam mam pytanie od pewnego czasu mój passat 3C z 2006 roku silnik 2.0 TDI podczas jazdy nie ma mocy po podpięciu Vaga nie znalazlem żadnej usterki myślałem ze to wina przepływomierza ale jest z nim wszystko ok dodam że auto po wymianie wszystkich filtrów rozrządu itd. Poniżej przedstawiam screen z vaga bo zrobiłem test pompowtrysków pokazuje mi dziwne wartości u znajomego wszystkie wartości pokazuje na + u mnie na - czy to oznacza że moje pompowtryski są zużyte ?? dziękuje za podpowiedzi
    VW Passat 3C 2.0 TDI 2006 mułowaty słabe pompowtryskiwacze ? VW Passat 3C 2.0 TDI 2006 mułowaty słabe pompowtryskiwacze ?
  • Poziom 21  
    zrob logi dynamiczne ...
  • Poziom 1  
    Witam
    Mam taki sam problem z moim passatem 2.0 TDI 3c. Jest mułowaty i dodatkowo przenosi wibracje przy przyspieszaniu na 5 i 6 biegu w zakresie od 1,5 do 2,5 obrotów.
    Mam pytanko jakie powinny być prawidłowe dawki pompek na cylinder?

    Czy udało Ci się rozwiązać ten problem?
    pzrd
  • Poziom 10  
    Witam Moj problem z passatem 19 tdi 115 km Samochód nie przyspiesza 140 km/h max. Wszystko sie stało po wymianie uszczelki pod głowicą Wcześniej jeździł 180 km/h Po wymianie uszczelki u mechaników samochód wogóle nie jeździł brak jakby turbo Zaprowadzili do szpeca od diesla ten zrobił regeneracje turbo Brak jakichs kolwiek błedów doładowania Facet powiedział ze uszkodzone pompowtryski są a moc jego to okolo 70 km Pytanie czy podczas wymiany usterki mogli uszkodzić pompowtryski? Zapłaciłem 1600 zł za mywniane uszczelki i regeneracje turbo u innego mechanika a samochód gorzej jezdzi niż przed wymianą uszczelki. Prosze o wszelkie informacje
  • Poziom 36  
    Daj na sprawdzenie luzów.
  • Poziom 15  
    Jakie luzy koledzy przy pompowtryskach nie ma czegoś takiego! Śrubami ustala się dawkę paliwa i tylko to. Podaj mi logi dynamiczne i pomyślimy. Ale najprawdopodobniej szanowni panowie mechanicy chcąc poprawić twoje osiągi poprzestawiali ci dawki. Podeślij jeszcze mi logi turbo kanał 011.
  • Moderator Samochody
    szajbus181 napisał:
    Jakie luzy koledzy przy pompowtryskach nie ma czegoś takiego!

    A wybitych gniazd to kolega nigdy nie widział?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 15  
    To w takim razie powiedz mi kolego do czego służa te śruby co??
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Witam!
    Mam ten sam problem u siebie. Przypadek ten sam po wymianie uszczelki wcielo moc.Sprawdzilem wszystko rozrzad turbo podpinalem pod kompa wszystko niby ok.Wyjalem pompy dalem do sprawdzenia i okazalo sie ze dawki paliwa na wyzszych obrotach sa obciete o polowe na wolnych ok.Jak to sie stalo to nie wiem.Dodam ze przed robota fura smigala jak zlota:D.Jak mi zrobia wryski to dam znac.Silnik 115km AJM.
  • Poziom 10  
    Marasso daj tu znać jak co było przyczyną braku mocy a najlepiej podam ci mój nr tel 691189203 Napiasz sms bo chciałem z tobą pogadać
  • Poziom 10  
    Witam!
    Problem został rozwiazany.Tak jak wczesniej pisalem dalem pompy do sprawdzenia zostaly rozebrane umyte w myjce ultradzwiekowej idalej to samo dawki poobcinane.Szarpnalem sie na zestaw naprawczy po zrobieniu dawki ok.Zrobilem wszystkie wrzucilem do auta i... niespodzianka.Autko pociska lepiej niz przed robota:).Dlaczego tak sie stalo to nie wiem do dzis.Dodam ze wtryski lezaly dwa dni takze nie wydaje mi sie zeby zdazyly sie zapiec.
  • Poziom 10  
    maraso czyli wymieniłeś pompowtryski czy naprawiłeś ich? Jaki koszt tego był ?

    Dodano po 9 [minuty]:

    nallepiej napisz na gg 9360832
  • Poziom 32  
    Zestaw naprawczy pompek, to wszystkie oringi, podkładka, zabezpieczenie, i grzybek. Powinno się to wymieniac przy kazdym wyciagnieciu wtrysku.
  • Poziom 10  
    No dobrze i ty wymieniłes te rzeczy i samochód teraz chodzi dobrze ? to było przyczyną spadku mocy ? Mechanik który mi wymieniał uszczelke pod głowicą twierdzi że wogóle nie ruszał pompowtrysków ze nie wyjmował ich więc już nie wiem co jest grane
  • Poziom 36  
    czarny100022 napisał:
    No dobrze i ty wymieniłes te rzeczy i samochód teraz chodzi dobrze ? to było przyczyną spadku mocy ? Mechanik który mi wymieniał uszczelke pod głowicą twierdzi że wogóle nie ruszał pompowtrysków ze nie wyjmował ich więc już nie wiem co jest grane


    Sporządź sobie rysunek głowicy w przekroju,uwzględniając wszystkie elementy składowe od uszczelki począwszy,popatrz pomyśl:D
  • Poziom 32  
    Jak nie wyjmował to i nie robił szlifu głowicy, to tylko dla twojej wiadomosci.
    Jeśli auto nie chodzi jak nalezy po remoncie, a przed tak, to goń tego mechanika.
  • Poziom 36  
    czarny100022 napisał:
    Mechanik który mi wymieniał uszczelke pod głowicą twierdzi że wogóle nie ruszał pompowtrysków ze nie wyjmował ich więc już nie wiem co jest grane


    dabo to po 1-wsze

    Dodano po 3 [minuty]:

    dabu napisał:
    Jak nie wyjmował to i nie robił szlifu głowicy, to tylko dla twojej wiadomosci.


    To po 2-gie remont silnika i zmiana uszczelki pod głowicą bez chociażby zabielenia?Nic dziwnego że tyle przypadków: "coś nie wyszło"
  • Poziom 10  
    zgadza się nie robili szlifu głowicy stwierdzili że nie ma takiej potrzeby 3ci wtysk leje ale to chyba nie ma wpływu na moc
  • Moderator Samochody
    czarny100022 napisał:
    3ci wtysk leje ale to chyba nie ma wpływu na moc

    Nie no, pewnie, zupełnie nie ma pływu. Wątek do kosza - nie widzę szans na naprawę, a w całkowitym zniszczeniu tego silnika pomagali nie będziemy.