Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki miernik wybrać - dla początkującego?

Łukasz_1995 16 Lip 2010 13:35 2091 4
  • #1 16 Lip 2010 13:35
    Łukasz_1995
    Poziom 15  

Witam! Jestem tutaj nowy.

Według mnie to wątek pasuje do tego działu, ale jak się mylę to bardzo proszę prowadzących o przeniesienie.
    Otóż zaczynam przygodę z elektroniką i postanowiłem, że zainwestuję w miernik. Będę rozkręcał drukarki, radia, komputery-zasilacze itp. urządzenia. Chcę coś swojego zaprojektować, naprawić, przerobić.
    Chcę kupić dobry miernik tak do 20-30zł- bo jak na razie to w temacie jestem zielony i nie mam po co kupować sprzętu dla profesjonalisty. Chcę aby miernik miał podstawowe funkcje jak dla mnie - przeciętnego domowego użytkownika. Jak by mi ktoś mógł objaśnić korzystanie z jego funkcji i przykłady, która funkcja do czego byłbym wdzięczny. Niby wiem tam troszeczkę, ale nadal to niewiele.
    1.Proszę, abyście podali mi jaki model tak do 30zł będzie najlepszy. Wiem, że 20-30zł to będzie sama chińszczyzna, ale od czegoś trzeba zacząć. (Najlepiej linki).
    2.Jakbyście mogli mi pokrótce objaśnić funkcje byłbym wdzięczy.

Pozdrawiam. Wszystkim z góry dzięki:)

0 4
  • #3 16 Lip 2010 13:55
    Łukasz_1995
    Poziom 15  

Ja miernikiem jeszcze się nigdy tak na poważnie nie obsługiwałem, więc funkcje i możliwości dla zaawansowanych odstawiam na razie -na bok. Potrzeba mi miernika na którym mógłbym się nauczyć, najlepiej, aby był prosty w obsłudze.
    A jest możliwość, przez "zły pomiar" uszkodzenia sprzętu?

0
  • #4 16 Lip 2010 14:10
    Sanowiak20
    Poziom 21