Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Przepływomierz BOSCHa - brak rezystora???

16 Lip 2010 23:04 10755 9
  • Poziom 10  
    Witam wszystkich!

    Koledzy mam pytanie - strasznie trapiące mnie i mój samochód (Alhambra 1.9 TDI AUY 2001)

    Po wizycie u mechanika z łożyskiem koła, ten oznajmił mi iż coś niedobrego dzieje się z przepływomierzem bo auto strasznie muli na starcie i pewnych przedziałach zakresu obrotów.

    Podłączyłem VAGa. Zrobiłem podstawowy sprawdzian i nic nie pokazało nt. przepływomierza. Wymontowałem go więc, wyciągnąłem wkład z czujnikiem i....
    BĘC!
    Tu mnie trochę zaskoczył jakby brak czegoś co chyba powinno tam na nim być. BOSCH nr F00C2G2056.

    Przepływomierz BOSCHa - brak rezystora???

    Powyżej zdjęcie mojego czujnika / a poniżej znalezione zdjęcie takiego samego na necie. Zapewne widać różnice?

    Przepływomierz BOSCHa - brak rezystora???

    Pytanie moje brzmi:
    Co to za rezystorek? Może ktoś z Was tutaj wie jakie są jego parametry. Może będę mógł w to miejsce wstawić inny - z innego dawcy-źródła nie musząc kupować całego wkładu?

    Proszę o wasze porady. Pozdrawiam!
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 27  
    są dwa rodzaje przepływek z czujnikiem temp i bez .Nie szukaj problemów koleś .
  • Poziom 10  
    I to jest odpowiedź ludzi którzy potrafią wydłubać kanał po kanale, ścieżka po ścieżce każde ustrojstwo z garażowego kanału. Brawo! Nic dodać nic ująć..

    Nie chcę prowokować do kolejnych słownych przepychanek bo dosyć tego czytam na różnych forach ale interesuje mnie każda wskazówka, nawet taka którą zapodał mi mechanik któremu zleciłem wymianę łożyska koła a nie sprawdzenie przepływki.

    Czy milej brzmiała by odp. gdybym zapytał prościej o techniczną różnicę tych dwóch wkładów na podanych zdjęciach??? No stety zostało napisane nieszczęsne słowostwórstwo 'VAG'.

    Samochód jest faktycznie słabszy w dolnym przedziale obrotów a kiedy się rozgrzeje to tak jakby przedział przesówał się się proporcjonalnie do temperatury i zaczyna się mulić przy około 1700 obr.

    Proszę o jakieś konstruktywne podpowiedzi a nie destruktywne marne przytyki. Nie obchodzi mnie czy ktoś jest głąbem czy debilem a jedynie czy mam pójść w tym kierunku czy nie.

    Pozdrawiam
  • Moderator Samochody
    Konstruktywna wskazówka - zobacz tym swoim VAGiem czy sterownik widzi temperaturę zasysanego powietrza. Tak czy inaczej jakby brakowało tej diody (tzn. jeśli w tym modelu rzeczywiście miałaby ona tam być) to na pewno byłaby podawana jakaś absurdalna wartość temperatury zasysanego powietrza.
  • Poziom 27  
    gosi błąd,czuj.temp.powietrza zasysanego ,ale o ile pamiętam w dieslach przepływki z czujnikiem temp. występowały w t 4 2.5 tdi ,ale nawet jak zamontuje bez tego czujnika to i tak nie ma większego wpływu na moc.
    Oddaj to na diagnoze komuś jak nie masz pełnej mocy kolego .
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    U Ciebie ma być bez i koniec dyskusji.
  • Poziom 42  
    Paweł ma racje , ponieważ u Ciebie czujnik temperatury jest zespolony z czujnikiem ciśnienia w kolektorze dolotowym.
  • Poziom 10  
    Super i pięknie dziękuję za dwie ostatnie odpowiedzi.

    pozdrawiam

    Seus