Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Co na płycie głównej nie działa? - problem z serwisem Apple

hypermotion 17 Lip 2010 08:10 2115 5
  • #1 17 Lip 2010 08:10
    hypermotion
    Poziom 2  

Witam.
    To mój pierwszy post na tym forum (choć nie raz z niego korzystałem).
    Nie jestem całkowitym noobem gdyż potrafię zlutować prsotsze układy, rozumię zasady działania bramek logicznych i kondensatorów itp (jestem inż. informatyki także coś wiem :) )...
    Nie mam jednak doświadczenia praktycznego w naprawianiu sprzętu...

Moje pytanie jest następujące... czy możliwe jest jednoznaczne stwierdzenie, który z chipsetów płyty głównej jest zepsuty?

... historia mojej tragedii :P poniżej

... jak wiadomo .. żyjemy w Polsce. Kosztem 3,5 rocznego kredytu kupiłem sobie Macbooka Pro 17" 2,4 GHz z nVidia 8600M GT. Gwarancja dawana jest na rok. Po dwóch latach (czyli niedawno) otwieram rano pokrywę i laptop się nie uruchamia (poprzedniego dnia zamknąłem ją jak zawsze) ... serce stanęłó itp itd blablabla ...
    Po jakimś czasie grzebania w sieci znalazłem info na stronie Apple że mój laptop (wszystkie wytyczne się zgadzają) jest jednym z tych nielicznych wyposażonych w uszkodzone chipsety nVidii (link poniżej)
    http://support.apple.com/kb/TS2377?viewlocale=pl_PL

Oddałem do serwisu i dostałem dziś wiadomość że: "Należy wymienić płytę logiczną co będzie kosztować 3000...".
    Laptopa spłacać będę jeszcze przez rok więc nie mam raczej możliwości zapłacenia 3000 (kupiłem mackbooka bo tylko na niego jest Logic Studo potrzebny m do rozwijania mojej prywatnej działalności - muzyka do reklam itp.. choć z miłości to taneczna - uk oldskool, breakbeat, drum'n'bass)