Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

TV za 1700-2100 na prezent 37-42 lcd co wybrac?

17 Lip 2010 09:27 1385 11
  • Poziom 11  
    Witam,
    Poszukuję telewizora na prezent dla rodziców do dużego pokoju około 25 m2, odległość oglądania 3-4 m. Pokój z oknami na południowy zachód więc popołudniami świeci dość intensywnie.
    Będzie służył głównie do oglądania tv w dzień i wieczorami - analogowa kablówka/tv sat z TP.
    Do takiej sytuacji lepsze chyba LCD, ale chętnie wysłucham opinii. Nie zależy mi żeby był to koniecznie model z tego roku itp. Ma działać i estetycznie wyglądać.

Nad czym warto się zastanowić z budżetem 1700-2100?

Jestem laikiem w temacie ale słyszałem pochlebne opinie o SONY Bravia
  • sprzedawca - konsultant
    wystarczy spokojnie Ci kasy na Sony 37 EX 402
  • Poziom 11  
    zauwazylem ze 40ex402 jest w bardzo podobnej cenie, warto wziac wiekszy?
  • Poziom 12  
    Wydawałoby się że warto większego wziąć ale to wszystko zalezy też od wymiaru pokoju bo za duży TV też jest nie dobry. :) Pozdrawiam
  • Poziom 11  
    zdecydowanie sie zgadzam.
    jakies inne modele na ktore warto zwrocic uwage?
  • Poziom 12  
    Teraz przeczytałem że odległość od TV to koło 3/4 mtery sądze że 40 cali będzie OK.
    nie słyszałem o dobrych modelach LCD 40" za 1700 zł
  • Poziom 13  
    Adek561a napisał:
    Wydawałoby się że warto większego wziąć ale to wszystko zalezy też od wymiaru pokoju bo za duży TV też jest nie dobry. :)

Ja mam pokój 3m na 3m, telewizor 42cale zwisa z sufitu w odległości 2m od miejsca z którego go oglądam i wszystko jest w jak najlepszym porządku. Duże znaczenie ma tutaj jakość obrazu który odbieramy, w mojej sytuacji jest to dekoder telewizji "n" i nawet kanały nie nadawane w HD bardzo ładnie wyglądają. Tak więc gadanie o odległości 3-4m jest trochę przesadzone.