Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z dźwiękiem w laptopie Asus F3SG

R_GooD 18 Lip 2010 15:20 1587 2
  • #1 18 Lip 2010 15:20
    R_GooD
    Poziom 2  

    Witam mam dziwny problem z dźwiękiem w laptopie asus. Mianowicie laptop doznał uszkodzenia karty graficznej, został odesłany do serwisu Asusa i wrócił naprawiony. Na początku wszystko wyglądało dobrze, żadnych problemów, aż do czasu podłączenia słuchawek. Problem jest następujący brak dźwięku. Jedynie coś słychać jeżeli dam głośność na 100% i uruchomię test wtedy pojawiają się trzaski w słuchawkach w innym przypadku nic nie słychać. Czynności, które wykonałem to: Instalacja nowych sterowników, odinstalowanie wszystkich urządzeń w menedżer urządzeń i zainstalowanie na nowo, sprawdzenie czy urządzenia, dźwięk itp nie są wyciszone. Menedżer nie pokazuje żadnych konfliktów ani wykrzykników. Dysk C: był formatowany w serwisie tak więc jest nowy system, te same słuchawki działały do chwili, aż nie wysiadła kata graficzna, sprawdzałem inne słuchawki i ten sam efekt. Mikrofon działa normalnie nagrywa dźwięk czysty taki jak powinien być jedyny problem to brak dźwięku. Czy ktoś ma pomysł co może być nie tak? szukałem w google podobnego problemu, ale nie znalazłem niczego co mogło by pomóc. Wiem że jedna z możliwości to wysłanie go znowu do serwisu, ale wolę się popytać nim to zrobię bo wysłanie i naprawa znowu potrwa z tydzień jak nie lepiej. Jeśli ktoś może mi pomóc to bardzo proszę i będę wdzięczny. Dodam że komputer jest na gwarancji więc nie ma mowy o jego rozbieraniu samodzielnym.Pozdrawiam.

    0 2
  • #2 18 Lip 2010 22:38
    hvelektronik
    Poziom 19  

    Witam Skoro wykorzystałeś wszystkie możliwości samodzielnej naprawy a nie udało się ustalić przyczyny dziwnego zachowania laptopa czy też naprawić karty muzycznej to pozostaje serwis.

    0
  • #3 19 Lip 2010 01:38
    R_GooD
    Poziom 2  

    Rozumie jednak liczyłem, że może czegoś nie zrobiłem lub pominąłem bo często jest tak że jakiś szczegół umyka i to bardzo prosty. Wiem, że to forum czytają osoby, które na pewno lepiej znają się na sprzęcie komputerowym niż ja. Dlatego wolałem zapytać przed wysłaniem sprzętu. Wynika jednak, że nie ma innej możliwości jak wysłać go ponownie. Szkoda tylko że nacieszyłem się nim 2 dni, ale cóż takie życie. Pozdrawiam i dziękuje.

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo