Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Fibaro Fibaro
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Omega A, 1991, 2.0i (115) KM problem z odpalaniem

Szynatorwwa 18 Lip 2010 23:14 3017 5
  • #1 18 Lip 2010 23:14
    Szynatorwwa
    Poziom 2  

Witam wszystkich, Tomek z Warszawy, mam kłopot, od pewnego czasu mam problem z odpalaniem swojego auta. dokładnie to sytuacja przedstawia się tak, wsiadam rano do samochodu (zimny silnik) załączam zapłon, czekam 15 sekund aż zgaśnie kontrolka rezerwy, kręcę rozrusznikiem, auto zazwyczaj nie odpala.
    Dotąd jedyne co pomagało to wyłączyć zapłon, odczekać minutę, załączyć zapłon poczekać 2-3 minuty i zakręcić, zazwyczaj odpala.
    Pojeżdżę, zgaszę, po chwili włączam zapłon, kręcę i odpala (ciepły silnik).
    nie jestem całkiem zielony w mechanice (wiem gdzie jest silnik, do czego są świece, potrafię odpowietrzyć hamulce itp. ,nie znam się na elektryce i na większych szczegółach mechanicznych).
    Jedyne wrażenie jakie odnoszę, to tak jakby na postoju z układu paliwowego znikało paliwo, a później, kiedy odpalam auto to nie ma paliwa przed samym silnikiem, pompa paliwa wolno pompuje paliwo (jak był w warsztacie mechanik mówił, że pompa była zabrudzona i się mogła zawieszać, więc ją przeczyścił i jakiś czas było dobrze, teraz wraca).
    Bardzo proszę o podpowiedź, co można zrobić. Z góry dziękuję.
    PS. Będę również wdzięczny za informację, gdzie jest pompa paliwa w tym modelu, bo nigdzie tego nie mogę znaleźć, pozdrawiam, Tomek.

• Fibaro
  • #2 19 Lip 2010 22:13
    matrixs
    Poziom 24  

Zobacz czy jest iskra jak nie chce odpalić.

• Fibaro
  • #3 20 Lip 2010 00:01
    Szynatorwwa
    Poziom 2