Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z odpalaniem z rana VW GOLF IV 1,9 TDI 115 KM

kataroma 20 Lip 2010 10:19 4503 9
  • #1 20 Lip 2010 10:19
    kataroma
    Poziom 8  

    Witam mam problem z odpalaniem auta z rano a mianowicie odpala pięknie i od razu gaśnie. Drugim razem muszę go trochę podpiłować żeby odpalił. Każde później odpalanie jest idealne tylko z rana. Wymieniany był kolejny filtr paliwa i dalej to samo
    Już opadają mi ręce proszę o pomoc !!!

  • #2 20 Lip 2010 17:52
    glosny83
    Poziom 28  

    Trzeba sprawdzić czy powietrza nie ciągnie do układu paliwowego.

  • #3 22 Lip 2010 13:16
    kataroma
    Poziom 8  

    A czy ja taki laik mogę sama to sprawdzić bo mój mechanik jest na urlopie?

  • #4 22 Lip 2010 13:41
    tpolo
    Poziom 17  

    No pewnie że możesz. Poproś kogoś żeby rano odpalił Ci auto, a ty otwórz maskę wcześniej i obserwuj przewody paliwowe. Głównie chodzi o przeźroczyste rurki łączące filtr paliwa i pompę wtryskową. Jeśli w czasie uruchamiania i zaraz po pokażą się w przewodach pęcherzyki powietrza to znaczy że układ jest nieszczelny i wymaga uszczelnienia. Żeby nie było rano niespodzianki to proponuję jeszcze dzisiaj otworzyć sobie maskę, uruchomić silnik, zapoznać się gdzie położone są wyżej wymienione przewody, i czy pomimo że silnik odpalił i pracuje nie widać powietrza w układzie paliwowym. Może zaistnieć potrzeba zdemontowania pokrywy silnika dla poprawienia widoczności.
    Pozdrawiam i do boju

  • #5 23 Lip 2010 08:09
    kataroma
    Poziom 8  

    Dziękuje bardzo zaraz po pracy tak zrobie. Z góry bardzo dziękuje :)

  • #6 15 Wrz 2010 12:51
    kataroma
    Poziom 8  

    Witam mój problem znowu sie pojawił -- mechanik zamontował zaworek zwrotny i auto paliło super a od jakiego czasu znowu

  • #7 21 Wrz 2010 21:59
    kataroma
    Poziom 8  

    nieee temperatura na zewnątrz nie ma nic wspólnego

  • Pomocny post
    #8 21 Wrz 2010 23:29
    ciecko
    Poziom 1  

    jeżeli jest on na pompowtryskiwaczach to prawdopodobnie beda gumki uszkodzone na nich.pozdrawiam

  • #9 23 Wrz 2010 14:01
    kataroma
    Poziom 8  

    Tak jest na pompowtryskiwaczach. Spróbuje to wymienić z góry dziękuje za podpowiedz :)

  • #10 02 Lis 2010 13:29
    kataroma
    Poziom 8  

    Witam wymieniłam wszystkie uszczelniacze przy pompowtryskach zgodnie z sugestią kolegi i było super 2 tygodnie i problem znowu powrócił !!! Ktoś mi powiedział że to pompa vacum tylko z tego co sie orientuje to pompa ta ma utrzymać ciśnienie a u mnie ewidentnie słychać że nagle brakuje paliwa to co ma wtryskach to wypali i zaraz gaśnie !!! Już sama niewiem co mam robić

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME