Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Restart kompa przy ładowaniu Windowsa

JanekQQ 20 Jul 2010 13:10 2195 6
    JanekQQ
    Level 2  
    Witam! Mam pewien nietypowy problem. Przeglądałem sobie strony internetowe gdy nagle wyłączył się prąd. Po oddaniu mi prądu, włączam kompa i.... podczas ładowania się paska Windows przejdzie on 8-9 razy i mignie blue screen i reset.(W trybie awaryjnym to samo) :(
    Czy możecie mi poradzić co mam zrobić? Jestem zielony w tych sprawach...
    Mam Pentium DualCore 2x2.8 GHz 2048MB ramu...
  • Helpful post
    black_elwis
    Level 13  
    Jeżeli win7 spróbuj przy czarnym ekranie wybrać naprawa systemu-odzyskiwanie (w przypadku visty jest podobnie), a jak win xp wkładasz płytkę do napędu odpalasz jak na instalkę i przy odpowiednim ekranie będzie opcja podobna do 7, przy której musisz bodajże wcisnąć R, odpali się komenda dajesz chkdsk i powinno pomoc ew to już tylko reinstal, gdyż przy odcięciu zasilania system mógł uszkodzić plik systemowy-był w trakcie jego nadpisywania i ciach, elektrowni mozesz dziękować.
    mrsebolo
    Level 25  
    Podaj komunikat błędu z bluescreena, sprawdź napięcia na zasilaczu...
    QaDo
    Level 19  
    Czemu pytacie o zasilacz ? Dziwne są wasze pytania :)

black_elwis podał najlepszą pomoc, w tej sytuacji pomocny będzie chkdsk w poniższym zestawieniu:
    chkdsk /R
    Odzyska on utracone sektory, poustawia powiązane pliki i problem powinien zostać rozwiązany. do tego procesu można użyć livecd windowsa w wersji MINI PE.
    FINIX_47
    Level 23  
    Pytam bo są zasilacze ktore mają swoje zabezpieczenia i sa które ich nie posiadają, by w razie czego kolegę ustrzec przed podobnym problemem który moze go napotkać kolejny raz, a jeśli ma nie markowy, to przy okazji tez przyda się zmienić :)
    JanekQQ