Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Passat 1.8 (Gaz) - Nie odpala

20 Lip 2010 21:23 6045 11
  • Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Moderator Samochody
    Czujnik halla, zerwany pasek rozrządu, stacyjka i wiele innych możliwości. Daj to naprawić komuś kto ma o tym pojęcie.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Moderator Samochody
    Uruchomić rozrusznik bez jej użycia.
    Napisz coś więcej co to za Passat (rocznik, moc silnika) jak chcesz żeby ktoś wywróżył co go boli na odległość.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Poziom 15  
    Skoro ma kopułkę to założę się że to B3/B4 na monowtrysku. Skoro ma iskrę, to hall i rozrząd sprawne. No chyba, że poważnie przestawione. Sprawdź paliwo czy leje. No i immo jeśli ma.

    Aaa... dobra, niedoczytałem, że iskra na końcu... po pierwsze nie podłącza się świecy za środek, bo sfajczysz cewkę, tylko ściąga się ze świecy w głowicy i wtedy się testuje takie numery.
  • Pomocny post
    Poziom 18  
    zdejmij kopułkę i sprawdź czy obraca palec rozdzielacza jak kręcisz rozrusznikiem jak obraca postawił bym na czujnik hala
  • Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Poziom 15  
    Czyli po chwil i zgasił i już nie może odpalić... no to faktycznie może być hall. Ja tak miałem z Golfem MK3, sprawdzone organoleptycznie. Mam do garażu jakieś 5 minut, może z 2 km. Po takiej krótkiej trasie, zgaszony nie chciał odpalać. Po około 20 minutach mi odpalał. Tylko nie ma co hehłać na siłę rozrusznikiem, tylko jak nie pali, to zostawić go na jakiś czas i dopiero spróbować. Bardzo często mi się tak zdarzało. W tym okresie polepszyłem ładowanie aku (czyszczenie klem, łączeń z GND budy, dodałem dodatkowy przewód AKU-Alternator i właśnie wymieniłem halla. Od tego czasu problem znikł.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 15  
    Zbuduj sobie mega prosty tester - LED i rezystor żeby śmigało na 12V i wepnij się między środkowy i któryś z bocznych pinów halla. Pokombinuj, bo zmiennymi jest biegunowość, kilka kombinacji. Niech jeden kolega próbuje odpalić, a drugi patrzy na diodę, jeśli hall śmiga, dioda powinna szybko mrugać (jakieś +/-33Hz dla 1000RPM).
  • Użytkownik usunął konto