Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vw polo 2008 r. 9n blue motion 1,4 tdi świecące kontrolki

kg02 20 Lip 2010 21:27 3956 2
  • #1 20 Lip 2010 21:27
    kg02
    Poziom 2  

    Witam!
    Kupiłem vw polo 2008 r. 9n blue motion 1,4 tdi jak w temacie. Powypadkowy - uderzone lewe przednie nadkole. Do wymiany byla przednia lampa, nadkole i chlodnica. Auto nie bylo uderzone w kolo. Wybiła poduszka kierowcy i kurtyna w siedzeniu kierowcy. Po wymianie części wszystko bylo ok. Do pewnego czasu. Okazalo się, że zbirnik z plynem wspomagania byl pekniety i wyciekal z niego plyn wspomagania. Z tego pwodou na desce rozdzielczej zaczela sie zapalac kontrolka wspomagnia. Po wymianie zbiornika i jednego z silniczkow wspomagania problem zniknął. Do czasu.
    Po umyciu auta jakis miesiac pozniej zapalila sie znowu kontrolka wspomagania oraz kontrolka hamulca recznego i poduszek. W warsztacie po podlaczeniu do komputera pojawily sie komunikaty o problemach z lacznoscia z niektorymi modułami. Sam samochod technicznie wydaje sie byc sprawny, prznajmniej tak powiedizano mi w dwoch roznych warsztatach, gdzie byl sprawdzany komputerowo. Bledy skasowano i bylo ok. Ostatnio po deszczu znowu zapalily sie kontrolki. Auto nie moze nabrac stabilnych obrotow, jazda jest w zasadzie niemozliwa, choc auto nie gasnie. Czy ktos ma pomysl w czym moze tkwic przyczyna? Z gory serdecznie dziekuje za pomoc.

    0 2
  • #2 21 Lip 2010 18:14
    kg02
    Poziom 2  

    ponawiam prośbę. Ma ktoś pomysł?

    0
  • #3 21 Lip 2010 21:58
    jurekk55
    Poziom 35  

    Oddaj do warsztatu elektrycznego ,opowiedz historię auta.
    Po naprawie wiązki wszystko powinno wrócić do normy.

    0
  Szukaj w 5mln produktów